Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Film: Uncut Gems.

Var? Netflix.

Handling i korthet: Adam Sandler (i en seriös roll för en gångs skull) spelar en judisk ädelstenshandlare med grova spelproblem. Han har en enorm talang att sylta in sig i det ena problemet efter det andra, i allt från affärer till kärlek. Spelskulderna kommer dock i kapp honom, problemen hopar sig. Ska han äntligen få sinnesfrid och gå med plus?

 

Varttenåtåharåh´? Ja, det är befriande att se Sandler spela något annat än förvuxna småbarn. Han kan faktiskt bära upp seriösa roller, bara manus håller. Det gör det här. Spännande och intensivt, härligt rörigt men dödligt seriöst.

8/10 pilsner får den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inne på dygn 3 i min reboot-fasta. Mindre hungrig idag, men var rejält illamående på förmiddagen. Kom på att jag nog behövde lite salt, sen kom jag in i matchen. Bara lite blodtrycksfall när jag reser mig. 

Smakerna börjar förändras, var tvungen att kolla om tepåsen innehöll socker, för det kändes alldeles sötsliskigt om det. 

Kanske är acetonsmaken i munnen som ställer till det. 

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, Fidden said:

Inne på dygn 3 i min reboot-fasta. Mindre hungrig idag, men var rejält illamående på förmiddagen. Kom på att jag nog behövde lite salt, sen kom jag in i matchen. Bara lite blodtrycksfall när jag reser mig. 

Smakerna börjar förändras, var tvungen att kolla om tepåsen innehöll socker, för det kändes alldeles sötsliskigt om det. 

Kanske är acetonsmaken i munnen som ställer till det. 

Vad fan vet jag men... är det så nyttigt det där?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...