Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Jag gillar låten, Slejjjjjjjjj - bra ackordstegring (ingen aning om vad det egentligen kallas) i refrängen. 😑

Min närmaste väninna har hookat upp med en musicerande man. Jag misstänker att han finns här på forumet, kanske även här i tråden. Är det någon som känner sig träffad så träd fram! 

Har just DU nyligen kärat ner dig i en vacker, eldig, mörkhårig kvinna från ett fjärran land? 😱

If you break her heart, I’m going to break your...nuts. Känn dig varnad. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, SnigelDynamit said:

Jag gillar låten, Slejjjjjjjjj - bra ackordstegring (ingen aning om vad det egentligen kallas) i refrängen. 😑

Min närmaste väninna har hookat upp med en musicerande man. Jag misstänker att han finns här på forumet, kanske även här i tråden. Är det någon som känner sig träffad så träd fram! 

Har just DU nyligen kärat ner dig i en vacker, eldig, mörkhårig kvinna från ett fjärran land? 😱

If you break her heart, I’m going to break your...nuts. Känn dig varnad. 

 

 

Tack snailz! 🙂 Ja det kan man kalla det. 
 

Intressant! Undras vem det är som blivit kär i din väninna 🤔

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, SnigelDynamit said:

Jag gillar låten, Slejjjjjjjjj - bra ackordstegring (ingen aning om vad det egentligen kallas) i refrängen. 😑

Min närmaste väninna har hookat upp med en musicerande man. Jag misstänker att han finns här på forumet, kanske även här i tråden. Är det någon som känner sig träffad så träd fram! 

Har just DU nyligen kärat ner dig i en vacker, eldig, mörkhårig kvinna från ett fjärran land? 😱

If you break her heart, I’m going to break your...nuts. Känn dig varnad. 

 

 

 

12 timmar sedan, slejnard said:

Tack snailz! 🙂 Ja det kan man kalla det. 
 

Intressant! Undras vem det är som blivit kär i din väninna 🤔

Vi får öppna en gallup undersökning helt enkelt 🙂 För att sedan stalka den avslöjade stackarn här i forat.

35 minuter sedan, Naymari said:

Två dagars session för att göra klart och spela in sång på en låt som redan är 60% klar.

 

Känner mig nästan bortskämd med hur mycket tid det är!

Mmm. Det är nu man i värsta fall börjar skjuta upp det hela för "man har ju tid" eller "det där tar jag imorn", för att sedan med vild panik åstadkomma något halvkrystat mot slutet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...