Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
5 timmar sedan sa slejnard:

Tycker inte den ska synas om man inte är inloggad 😑 det gör den nu

Det är en bra tanke. Jag kan ställa in så att endast inloggade kan se chatten över huvud taget. Det betyder att gäster inte kommer åt den alls. Men det borde vara ok tycker jag. Tankar?

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Björn Olsberg:

Det är en bra tanke. Jag kan ställa in så att endast inloggade kan se chatten över huvud taget. Det betyder att gäster inte kommer åt den alls. Men det borde vara ok tycker jag. Tankar?

Ja låter som en bra tanke/ide! även om det inte direkt är några hemliga saker vi skriver om så känns det bättre

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan sa slejnard:

The Sounds på Nyhetsmorgon nu

Vad säger du? Har du fått på ljudet på TVn? Fanns inte den funktionen på norrländska TV apparater från början? Kanske ett tillbehör, vad vet jag..?

4 timmar sedan sa Björn Olsberg:

Det är en bra tanke. Jag kan ställa in så att endast inloggade kan se chatten över huvud taget. Det betyder att gäster inte kommer åt den alls. Men det borde vara ok tycker jag. Tankar?

Helt kanon, tycker jag. Vi ska inte utsätta vanliga människor för detta utan förvarning. 

1 timme sedan sa slejnard:

Bytt från vinter-sommardäck. Säkert vårtecken! 

Way ahead of you sedan några veckor tillbaka.

Eller vad menar du förresten? Har du vinter och sommardäck på bilen som du bytt mot vad? Säkra vårtecken? Du har bytt vinter och sommardäck mot en knippe blåsippor??? Vad menas, jag vill gärna missförstå!

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan sa Dark Of Light:

Eller vad menar du förresten? Har du vinter och sommardäck på bilen som du bytt mot vad? Säkra vårtecken? Du har bytt vinter och sommardäck mot en knippe blåsippor??? Vad menas, jag vill gärna missförstå!

🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan sa Dark Of Light:

Helt kanon, tycker jag. Vi ska inte utsätta vanliga människor för detta utan förvarning. 

Exakt! Livsfarligt om dom inte är immun.

Jag läste någonstans att det kan samlas i pungen.... 😳 😕 😏

Eller va? 😕 👀

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan sa slejnard:

Nope. Är det återkommande? Kanske skulle testa vara med nån gång. Kul utmaning 

Ja, det verkar som det 🙂 Sitter och mixar nu - riktigt grym låt denna gång 🙂 Bra priser också!

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...