Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
23 timmar sedan sa slejnard:

Fina resuméer Dol! Casa de pasa har jag slötittat på första säsongen

Vagott!

11 timmar sedan sa Naymari:

Kolla samtliga säsonger. Det blir bara bättre och man förstår första säsongen på ett annat sätt.

 

Jag väntar ivrigt på nästa säsong.

Vagott!

5 timmar sedan sa Neosus:

Vag...!

Gott! 

Va... tänkte du säga!?😳

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan sa slejnard:

Nej inte med torsdagsgänget. Då spelar jag gitarr och sjunger lite så de andra törs sjunga 

Ah, moraliskt stöd alltså ☺️. Ja, när man har hålls med sång ett tag så glömmer man lätt hur mycket nerver det egentligen kräver. Man är ju helt utlämnad och kan inte gömma sig bakom "ostämda strängar" eller "pedalen går trögt". Kräver självförtroende! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter ung på rösten och saknar Cash erfarenhet och säkerhet (ok han var en plågad själ men...) men vilken bra låt och viben finns ju där. Hörde lite annat de gjort och det låter ok. Lite mer jobb på att få ett riktigt eget sound (men de är nära) och lite mer erfarenhet, rasp och lidelse i rösten så... Bra skit!!!! Riktigt bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan sa Dark Of Light:

Ah, moraliskt stöd alltså ☺️. Ja, när man har hålls med sång ett tag så glömmer man lätt hur mycket nerver det egentligen kräver. Man är ju helt utlämnad och kan inte gömma sig bakom "ostämda strängar" eller "pedalen går trögt". Kräver självförtroende! 

Ja precis så är det. Tog tills jag var kring 30 innan jag tordes sjunga solo.

morn å KPD 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...