Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
3 hours ago, Neosus said:

Låter bra det där! 👍

Tack!

1 hour ago, Dark Of Light said:

Kan du berätta lite om artisten? Är detta frukten av samarbetet som du hade för ett litet tag sedan eller ngt annat?

Detta är ett annat! En kompis till mig hade skrivit lite låtar med henne som de ville ha hjälp att sätta ihop. Så där kom jag in i bilden och producerade och så. Det här är första singeln. Vi har fler på g. 🙂 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa Naymari:

Tack!

Detta är ett annat! En kompis till mig hade skrivit lite låtar med henne som de ville ha hjälp att sätta ihop. Så där kom jag in i bilden och producerade och så. Det här är första singeln. Vi har fler på g. 🙂 

Låter kanon! Kul med svenska låtar som omväxling.

56 minuter sedan sa slejnard:

Jepp. Hade en sån som första bil. En vit en

Min första bil, en Bregott gul Opel Ascona, 1,9l från 1977 vill jag minnas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min andra bil, en snorgrön metallic Fiat Ritmo. Om möjligt världens fulaste bil men ville ha ngt superbilligt att åka i när jag gjorde lumpen. Bilfan vägde runt 900 kg, hade dubbla Weberförgasare och lät som en mc när man varvade den. Gick som fan tills ett motorfäste pajade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tittat på Netflix serien "Unabombaren Med Hans Egna Ord". En dokumentär serie om jakten på just Unabombaren som satte skräck i USA på 90-talet. Vill man se en dramaserie baserad på händelserna kan man se "Manhunt".

Bra skit båda om ämnet intresserar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår tänkte jag att faaan, nu får den här skiten vara slut snart. Orkar inte karantäna mig längre. 

Sen såg jag att mount and blade 2 släppts och blev typ:

STÄNG NER ALLT! ALLA MÅSTE STANNA HEMMA I MINST ETT HALVÅR! TÄNK PÅ DI GAMLE! TÄNK PÅ BAAARNEN! 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan sa Fidden:

Igår tänkte jag att faaan, nu får den här skiten vara slut snart. Orkar inte karantäna mig längre. 

Sen såg jag att mount and blade 2 släppts och blev typ:

STÄNG NER ALLT! ALLA MÅSTE STANNA HEMMA I MINST ETT HALVÅR! TÄNK PÅ DI GAMLE! TÄNK PÅ BAAARNEN! 

Äh, baaarnen klarar smittan skitbra och di gamle ignorerar ju det hela i ngn slags tomtebolycka fantasi.

1 timme sedan sa slejnard:

Sover ni? 😮 

Ja, det händer.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...