Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
1 minut sedan, Dark Of Light said:

Man kan ju piska döda hästar också men det är ju dödfött det också. Förutom att tiden går ☺️

Jag fattar inte riktigt galoppen, kan du hjälpa mig på traven? Har inte alla hästar i stallet här. Ska du ligga med en död häst nu också? Har grannen flyttat? Eller har hon dödat en häst? Stalltips: quit doing dead hores. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, Fidden said:

Jag fattar inte riktigt galoppen, kan du hjälpa mig på traven? Har inte alla hästar i stallet här. Ska du ligga med en död häst nu också? Har grannen flyttat? Eller har hon dödat en häst? Stalltips: quit doing dead hores

That, my friend is very clever indeed!

☺️ 

Morn & kpd.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

10 minutes ago, Dark Of Light said:

Ja... Det har nog varit nära döööden några gånger men... här är vi likväl och snackar fisk, kaffe och hockey. Fast just hockey snacket verkar ha dött lite det senaste 😛

Härligt! Inget F1? Är ju Monaco GP i helgen. Mercedes-bilarna är löjligt överlägsna hittills denna säsongen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, Naymari said:

Härligt! Inget F1? Är ju Monaco GP i helgen. Mercedes-bilarna är löjligt överlägsna hittills denna säsongen. 

F1 var min religion för ett tag sedan. Mercedes har fullständigt dominerat sporten, så jag tröttnade för något år sedan. Ingen spänning kvar... trist men sant. MEN... det finns ju kaffe!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...