slejnard Postat 26 oktober 2019 Dela Postat 26 oktober 2019 Blev för murrigt öht så tog bort. Kommer en ny sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 oktober 2019 Dela Postat 26 oktober 2019 KPD!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 26 oktober 2019 Dela Postat 26 oktober 2019 15 timmar sedan, slejnard said: Nofilter! Jäkligt kul fotoapp. Ps express snyggt. ser uit som en dröm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 oktober 2019 Dela Postat 26 oktober 2019 Tack! Jå den vart frän Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 26 oktober 2019 Dela Postat 26 oktober 2019 On 2019-10-22 at 22:02, slejnard said: Eller @Linus som kan mycket om datorer? @slejnard Jag kör såväl SATA-SSD, USB-SSD, NVMe-SSD som DAS med HDD i RAID. Min primära studiodisk är stora hårddiskar i RAID, men jag lägger stora ljudbibliotek på SSD för snabb inläsning. Jag ser väl inget egentligt problem med SSD och slitage. Jag hade kunnat tänka mig att köra inspelning mot en USB-SSD likväl. All lagringsmedia kan dö så det är bara att ha kontinuerlig backup. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 oktober 2019 Dela Postat 26 oktober 2019 Ok tackar Linus. WERE ALL GONNA DIE!? 😮 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 oktober 2019 Dela Postat 26 oktober 2019 Nu har jag joxat mer. Hur låter det? Gjort om sång å bas å plussat på ett solo: https://www.dropbox.com/s/xn39g1evix1i3as/Moving %26 Grooving.wav?dl=0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 26 oktober 2019 Dela Postat 26 oktober 2019 (redigerat) 1 timme sedan, slejnard said: Nu har jag joxat mer. Hur låter det? Gjort om sång å bas å plussat på ett solo: https://www.dropbox.com/s/xn39g1evix1i3as/Moving %26 Grooving.wav?dl=0 Wow! Stor skillnad. Basen passade mycket bättre nu. Hela låten låter öppnare och mer balanserad. Din röst och alla gurkor blir lättare att ta till sig med. Jo det lät bättre med solot där, snyggt solo med. Gillar wah wah prylen med. Eller vad det nu är för effekt där. 😎 Redigerat 26 oktober 2019 av -k9- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 oktober 2019 Dela Postat 26 oktober 2019 6 minuter sedan, -k9- said: Wow! Stor skillnad. Basen passade mycket bättre nu. Hela låten låter öppnare och mer balanserad. Din röst och alla gurkor blir lättare att ta till sig med. Jo det lät bättre med solot där, snyggt solo med. Gillar wah wah prylen med. Eller vad det nu är för effekt där. 😎 Tackar! Ska slipa lite mer på sången/sångljudet. Tror jag vet vars det surar... Japp en autowah som finns i waves GTR 👍😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 oktober 2019 Dela Postat 26 oktober 2019 28 minuter sedan, slejnard said: Tackar! Ska slipa lite mer på sången/sångljudet. Tror jag vet vars det surar... Japp en autowah som finns i waves GTR 👍😄 Kanon kul idé med "people" svaret där, snyggt som fan!!!! Ja, slipa lite till på sången. Du låter väldigt kontrollerad i verserna, något mer osäker när det pilar uppåt. Småkrejjer egentligen. BRA!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 oktober 2019 Dela Postat 26 oktober 2019 5 minuter sedan, Dark Of Light said: Kanon kul idé med "people" svaret där, snyggt som fan!!!! Ja, slipa lite till på sången. Du låter väldigt kontrollerad i verserna, något mer osäker när det pilar uppåt. Småkrejjer egentligen. BRA!!! Tack dol! Kul att du gill art. Ska dyka påt igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 oktober 2019 Dela Postat 26 oktober 2019 Glad att jag kan hjälpa till med det lilla jag kan, yepp´r. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 oktober 2019 Dela Postat 26 oktober 2019 Ja men det är mycket för mig alla tips jag får här 🙂 Gjorde en ny version men Soundcloud verkar inte kunna dela den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 oktober 2019 Dela Postat 26 oktober 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 oktober 2019 Dela Postat 26 oktober 2019 Blir bättre ljud på tuben.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 oktober 2019 Dela Postat 26 oktober 2019 Jag har inget att invända. Bra där!!! 👍 Moving along, people! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 oktober 2019 Dela Postat 26 oktober 2019 Gött! Då får den kan va. nu äter jag varma mackor ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 oktober 2019 Dela Postat 27 oktober 2019 7 timmar sedan, slejnard said: Blir bättre ljud på tuben.. Wow! 😮 Låter ju inte alls som ett demo längre. Tycker det låter proffsigt. Vore nog synd att städa mer i låten nu. Den låter lagom skitig med ett snyggt Slay-sway just nu. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 oktober 2019 Dela Postat 27 oktober 2019 Tack k9! Kul att höra. Får bli den slutliga då 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 oktober 2019 Dela Postat 27 oktober 2019 Är det fredag idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 27 oktober 2019 Dela Postat 27 oktober 2019 Nej det är wipedag. ☺️ I alla fall i Tarkov. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 oktober 2019 Dela Postat 27 oktober 2019 Jåh! Å ställt tebax klockan. Haft sångträning idag å senare rep med bandet! Gig den 9/11! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 oktober 2019 Dela Postat 27 oktober 2019 Vart en liten mikrotupplur pd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 oktober 2019 Dela Postat 27 oktober 2019 Frågan är... ....vars har du ställt klockan? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 oktober 2019 Dela Postat 27 oktober 2019 😱😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 oktober 2019 Dela Postat 27 oktober 2019 Minns inte 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 oktober 2019 Dela Postat 27 oktober 2019 Rep å sångövning gakk bja 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 oktober 2019 Dela Postat 27 oktober 2019 Trevligt! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 oktober 2019 Dela Postat 27 oktober 2019 Jåh! Hare kommit nå snö hos er neo? Premiärskottade idag! Kul 🙂 NOT!!! 🙁 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 oktober 2019 Dela Postat 27 oktober 2019 Fast gratis motion... 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts