Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2018 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
  • CHAE pinned this inlägg
2 timmar sedan, Vesuvius säger:

Ganska bra, men han är som han är i alla roller tycker jag. Inte så mycket variation.

Ja han är van vid polisrollen... 

 

Och i mannen som hette Ove var han också vresig på utsidan...

 

Man ändrar inte ett vinnande koncept... om det nu är det i längden...

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, Algotezza säger:

Ja han är van vid polisrollen... 

 

Och i mannen som hette Ove var han också vresig på utsidan...

 

Man ändrar inte ett vinnande koncept... om det nu är det i längden...

Det är nog längden som är grejen. Såg honom i verkligheten en gång och han är verkligen stor för att va skådis. 

Link to comment
Dela på andra sajter

58 minuter sedan, Vesuvius säger:

Ricky Gervais gör konstiga filmer.

Han skriver rätt roliga grejer men jag är inte tokförtjust i honom som skådis, även om det har funnits ljusglimtar. Som ståuppkomiker är han direkt horribel.

Frankie Boyle & James Acaster är däremot lysande ståuppare, bara för att nämna två lite random så där från den där ögruppen.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, Pico säger:

Han skriver rätt roliga grejer men jag är inte tokförtjust i honom som skådis, även om det har funnits ljusglimtar. Som ståuppkomiker är han direkt horribel.

Frankie Boyle & James Acaster är däremot lysande ståuppare, bara för att nämna två lite random så där från den där ögruppen.

Då kanske man ska kolla dom nån gång. 

Var du långledig, eller var det nån annan?

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, Vesuvius säger:

Det är ju meningslöst att se på hockey om man inte kan chatta samtidigt.

Ptja, det kan jag i och för sig på både telefoner, plattor och laptops men jag var mer inne på att sitta och slöspela något spel samtidigt. Jag har ingen laptop som duger för det ändamålet men även om jag hade så skulle ändå TV:n hamna i en något för obekväm vinkel (jämfört med två monitorer bredvid varandra då) för att det skulle vara njutbart.

Vilka jävla i-landsproblem man har ändå... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu, Vesuvius säger:

Då kanske man ska kolla dom nån gång. 

Var du långledig, eller var det nån annan?

Jag rekommenderar humorserien Mock the Week där båda förekommer i de tidigare säsongerna. Gissningsvis finns alla säsonger/avsnitt tillgängliga youtube (det är där jag har sett dem).

Yes, långledig men inne på sista veckan nu... Det började med två veckor av att klättra på väggarna och nu är det snudd på det motsatta med arbetsångest. 😄 Aldrig får man vara nöjd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...