Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

God Morgon i stugorna!

I Lund är det plusgrader. Lite som det brukar va i slutet av mars. Yngste sonen m sambo och barn på besök över julen. Kul!

Ledigt tom 7 januari...

Livet går sin gilla gång i vardagsbubblan... kul leka med mobilen. Underhållningsmaskin. Kan göra mycket med dagens mobiler. Göra gifar e kul...

Link to comment
Dela på andra sajter

Morn & kpd.

7 timmar sedan, Guitar Nilsson säger:

Nä grus med tillplattad snö som.halvsmält o fryst till iskaka

Ah, förrädiskt.

28 minuter sedan, Algotezza säger:

God Morgon i stugorna!

I Lund är det plusgrader. Lite som det brukar va i slutet av mars. Yngste sonen m sambo och barn på besök över julen. Kul!

Ledigt tom 7 januari...

Livet går sin gilla gång i vardagsbubblan... kul leka med mobilen. Underhållningsmaskin. Kan göra mycket med dagens mobiler. Göra gifar e kul...

Tjong Algo. Det var inte igår, kpd?

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
13 timmar sedan, Guitar Nilsson säger:

Snygg låt o harmonier. Coolt att de  "smygfilmade statisterna" i viddjon plötsligt började sjunga med.

Swedish for beginners var helvetes bra live. Alla satte sången och alla lirade kanon! fantastiskt, de hade inte spelat på 5 år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt så skillat då.

Snart bär det iväg till mor för utfodring, sedan götet för allmän utspädning av kroppens fuktbalans, öl, trerätters, öl och andra trevligheter samt öl.

Tur man inte ska till Malmö dock 😳 De sneknullades pojkstreck börjar anta bibliska proportioner med våra oskyldiga mått mätt. Vi måste hitta på något. Brottslingar är fega kräk...

jag behöver en idé, en symbol för rättvisan...

En dräkt...

något som skrämmer dem fega krä...

jitter_bean_by_cannibaltooth-d632pkq.gif

Det är ett jamen... ett omen menar jag!

JAG SKA BLI...

KAFFEMANNEN!

Men jag behöver hjälp av mina vänner här. Vi kan tillsammans bilda Kaffets Väktare och bekämpa brott och té! 😮

 

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, Algotezza säger:

God Morgon i stugorna!

I Lund är det plusgrader. Lite som det brukar va i slutet av mars. Yngste sonen m sambo och barn på besök över julen. Kul!

Ledigt tom 7 januari...

Livet går sin gilla gång i vardagsbubblan... kul leka med mobilen. Underhållningsmaskin. Kan göra mycket med dagens mobiler. Göra gifar e kul...

Tjenare. Någon tocken där mobil kommer jag nog aldrig att skaffa.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
9 minuter sedan, Vesuvius säger:

Tjenare. Någon tocken där mobil kommer jag nog aldrig att skaffa.

Synd, då kan du inte göra sånt här med mobilen.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...