Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Grattis Norge!

* * *

@Mickeh: har inte läst den där Play-tidningen 😮🙁 Läser (och prenumererar) bara på Level så jag kan inte uttala mig om Play.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tussilago är annars ett ord man inte hör så ofta. 😑

Vafalls? Fyller Picken år? Grattis i så fall, annars inte. ☺️

Håller på och meckar fönsterhiss på en Renault Megané. En bil ursprungligen skapad och ritad av en förståndshandikappad cirkusapa på LSD. Den är byggd endast av franska sadister med grava synfel. Elschemat är skapat av en onanist utan händer med långt utvecklad alzheimers som dessutom lider av dyskexi (ja, det skulle vara roligt det där).

Designen är rätt så lyckad om man gillar halvsmälta sniglar, ur vissa vinklar kan man ana en svankande blåval. Motorn har lika mycket kraft som en astmatiker i en vakuumkammare och bilbältena kan endast fås på av någon med en tre årig examen i vinkellära. Kvalitétsnivån är utvecklad med en glappande slumpgenerator och hållbarheten av bilen i övrigt är kan jämföras med gips i ösregn.

Så har jag det. Kpd?

114.gif

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Norge!

* * *

@Mickeh: har inte läst den där Play-tidningen 😮🙁 Läser (och prenumererar) bara på Level så jag kan inte uttala mig om Play.

Oj, skrev fel namn. xD Menar givetvis Level. Vad tycker du om deras nya stil?

Link to comment
Dela på andra sajter

Må djävulen ta alla fransmän!

Må djävulen ta alla fransmän!

Må djävulen ta alla fransmän!

Må djävulen ta alla fransmän!

Må djävulen ta alla fransmän!

Må djävulen ta alla fransmän!

Må djävulen ta alla fransmän!

Må djävulen ta alla fransmän!

Må djävulen ta alla fransmän!

Må djävulen ta alla fransmän!

Må djävulen ta alla fransmän!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nyduschad och smånaken nu. Livet känns aningens lättare nu. Granntösen kommer ner strax för en fika på balkongen, aKffe natuligtvis. Vilket väder idag, synd att jag tillbringat nästan hela dagen i ett garage bara (förb. fransmän). Imorgon regn?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag sagt att jag gillar din keps?

Var snäll ☺️ Kaffe på det absolut. nu är det balconyrelaxationcoffeequitepossiblyapipeofgoodenglishtobaccotooandwiththeneighbourlygirltime.

Alltså, Renault är bra bilar nuförtiden, detta var ett gammalt as och det är inte kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, skrev fel namn. xD Menar givetvis Level. Vad tycker du om deras nya stil?

Hm. Jag håller inte med. Å andra sidan brukar jag bläddra förbi just recensionerna tämligen snabbt (jag först brukar kolla in MKFireAndIce's och the RadBrad's walkthroughs och då är ju Levels recensioner redan "gamla").

Det jag gillar med Level är deras krönikörer och framförallt Victor Sjöström. Och, så klart, är ju alltid Retro-delen kul och intressant.

Dessutom är deras täckning av E3 alltid jävligt omfattande.

Samtidigt intressant grej; om jag förstod dig rätt så tycker du att Level går i vissa spelföretagskoppel och dissar andra (?)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm. Jag håller inte med. Å andra sidan brukar jag bläddra förbi just recensionerna tämligen snabbt (jag först brukar kolla in MKFireAndIce's och the RadBrad's walkthroughs och då är ju Levels recensioner redan "gamla").

Det jag gillar med Level är deras krönikörer och framförallt Victor Sjöström. Och, så klart, är ju alltid Retro-delen kul och intressant.

Dessutom är deras täckning av E3 alltid jävligt omfattande.

Samtidigt intressant grej; om jag förstod dig rätt så tycker du att Level går i vissa spelföretagskoppel och dissar andra (?)

Oj nej, inte alls det jag menade. Det jag menade var att jag tycker att Level har börjat skriva otroligt pretentiösa och bajsnödiga recensioner. Dom skriver inte ens längre ut vilken plattform spelet tillhör i själva recensionen, då måste man bläddra till Facit-delen, som jag lustigt nog tycker hat betydligt bättre texter då det där faktiskt rätt ut står vad skribenten anser är spelets styrkor och svagheter. Det är inte alltid jag får ut det av den stora recensionen.

I recensionen av remaken av Twilight Princess så bestod den mest av att skribenten berättade varför han gav originalspelet bra betyg när det kom, något han tydligen ångrade. Ingenting om vad som var nytt i Denna version eller huruvida det gjorde remaken värd att köpa. Rätt värdelöst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...