Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

😏 Så fantastiskt trevligt det vore om de kunde sparka i ordning det hära forumet någon gång. Känns som en evighet sedan och fortfarande tar det en kvart (upplevd tid) att få in inläggen. Detta känns inte seriöst längre någonstans. Hur mycket av ett rymdprogram är det egentligen att shapa upp detta fjolleri. Om de inte vill ha kvar detta ställe, varför knulla ner den i dyn först? Klipp av navelsträngen med en gång istället....

Man blir förbannad!

Har de provat att starta om?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att fler tar och skriver till admin om problemet så att han vet. Jag har skrivit men tänker inte skriva mer för det är egentligen lönlöst om det bara är jag som säger till.

Till!

😑

Menar du att man ska skicka pm eller skriva i trådarna? Det sistnämnda har jag gjort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fyndade två mickar igår. SE ELECTRONICS 2200A för 1600kr. Testade nyss och det låter riktigt bra på Acke å sång! Kanonpris från nedlagd studio. Den ena helt oanvänd å den andra nån timme. Kan gå å få till fina stereoupptagningar åxå tänkte jag

Najs slej!

Jag personligen har blivit allergisk mot sE:s grejer. Men jag har hört många som fått till bra inspelningar med den micken. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att fler tar och skriver till admin om problemet så att han vet. Jag har skrivit men tänker inte skriva mer för det är egentligen lönlöst om det bara är jag som säger till.

Till!

😑

Sant men till vilken nytta? "Ska framföra detta till teknikerna" är svaret man får och man undrar vad som egentligen "händer" bakom kulisserna. Föreställ er detta som en bilverkstad. Man tänker ju onekligen på Macken. "Haddu, haddu... v-v-v-vi sa kolla påt i äftermeddah... ring mej sen". Ett i-lands problem jag vet men nog retar det upp när man ibland inte ens kommer in här och inläggen strular sedan månader tillbaka.

Najs slej!

Jag personligen har blivit allergisk mot sE:s grejer. Men jag har hört många som fått till bra inspelningar med den micken. 🙂

Det finns piller.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...