Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Ja då blir man förbannad! Jag har oderland.se men är kanske lite dyrare men jag tycker det fungerar felfritt.

PT

Hur kan man säga nej till ett sånt webbhotell när det står sånt här på startsidan:

"Om jag skulle lämna Oderland? Knappast. De har rockat i 12 år och fortsätter rocka som webbhotell oavsett om man är amatör eller proffs. Stjärnor helt enkelt!"

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, nu ska jag fan byta webbhotell, pallar inte längre.

- One.com har någon slags jävla server caching-modul installerad som är sjukt svår att avaktivera!

- One.com har inte en så basic modul som mod_proxy, vilket gör att min coola SPA-sida inte indexeras som den ska!

😏

Påverkar det chatten?

Vad är ett

Link to comment
Dela på andra sajter

När du säger chatten, menar du mitt forum? Ja, den ligger på samma domän så jag kommer få flytta över även den, men det ska inte vara några som helst problem, annat än att det kanske ligger nere några dagar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kan man säga nej till ett sånt webbhotell när det står sånt här på startsidan:

"Om jag skulle lämna Oderland? Knappast. De har rockat i 12 år och fortsätter rocka som webbhotell oavsett om man är amatör eller proffs. Stjärnor helt enkelt!"

😆

Så äre! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

När du säger chatten, menar du mitt forum? Ja, den ligger på samma domän så jag kommer få flytta över även den, men det ska inte vara några som helst problem, annat än att det kanske ligger nere några dagar.

Forum var det ja. Blev väl påverkad av det där chattsugen som står i signaturen eller vad det heter.

songs.html-0.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...