Jump to content
Annons

Handgjord bandmikrofon på A La London i Göteborg nu!


HoboRec

Recommended Posts

Hej!

Jag har mekat pillat och fått ihop en egen bandmikrofon i en liten upplaga.

Edit: Komplett info finns nu på www.hoborec.com/hr1.php

Det är ett 50mm långt, 2.5 micron tjockt aluminium band och transformator från Lundahl. Jag premiärsäljer dom nu på designmarknaden A La London i Göteborg. Kommer vara här till 17 idag och mellan 10 och 17 imorgon. Kom gärna förbi och säg hej, tror det är 30kr i inträde.

hr1.jpg

Har även en snabb ljuddemo jag gjorde häromveckan. Då hade jag bara ett exemplar så det är bara en mikrofon på trummorna, sen en på bas och en på vardera gitarr. Så fyra spår.

https://soundcloud.com/hoborec/hoborec-hr1-ribbon-microphone-test-1

Redigerat av Fnulf
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag bor i Malmö och har studio i jönköping så i dom städerna kan ju komma och hämta utan problem. Men det går helt klart att skicka också. De ligger i en vadderad träask så det är ingen risk att de går sönder. Det är såklart garanti på också, vilket också gäller för ett gratis bandbyte om det blåser av eller går av på något annat sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bor i Malmö och har studio i jönköping så i dom städerna kan ju komma och hämta utan problem. Men det går helt klart att skicka också. De ligger i en vadderad träask så det är ingen risk att de går sönder. Det är såklart garanti på också, vilket också gäller för ett gratis bandbyte om det blåser av eller går av på något annat sätt.

Du har PM!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...