Jump to content
Annons

Studiofestival #43: Rock/Hårdrock/Metal festival: Vinnare utsedd.


hellfog

Recommended Posts

Annons

Grattis! Gillar vibbarna.

Men grammatiskt borde det väl vara "Voices tell you", dvs plural, och singular s:ett borde editeras bort? (...Sånt som lätt händer när man ändrar mellan singular och plural under låtskriveriet.)

Redigerat av Erik dP
Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis! Gillar vibbarna.

Men grammatiskt borde det väl vara "Voices tell you", dvs plural, och singular s:ett borde editeras bort? (...Sånt som lätt händer när man ändrar mellan singular och plural under låtskriveriet.)

Du kan ha rätt! Vi diskuterar för fullt här hemma. Tänker mig att betydelsen iaf ska vara röster säger/berättar till dig vad du ska göra. Inte lätt när det är så längesen en gick skola men tror jag har rätt.

Redigerat av slejnard
Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan ha rätt! Vi diskuterar för fullt här hemma. Tänker mig att betydelsen iaf ska vara röster säger/berättar till dig vad du ska göra. Inte lätt när det är så längesen en gick skola men tror jag har rätt.

Yes det är rätt. (a) voice tells you eller voices tell you.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det står ju vid låttitlarna vilka som gjort låtarna med. Så se det första och det andra inlägget så ser du ju alla tävlande och deras bidrag.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
k9 (oregistrerad)

Så är det Slejnard som ska hålla nästa festival då? Kanske temat retro skulle var intressant? Skulle ju kunna bli många olika stilar och idéer då. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Ok jag röstar för Hellfog som general igen då. 😉

Men tycker nog att det kanske kan vara en god idé att vänta lite till efter julen med att starta en ny festival, eller? Blir ju ett JVM i hockey som man måste följa nu med. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...