Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Posted (edited)

Grattis! Gillar vibbarna.

Men grammatiskt borde det väl vara "Voices tell you", dvs plural, och singular s:ett borde editeras bort? (...Sånt som lätt händer när man ändrar mellan singular och plural under låtskriveriet.)

Edited by Erik dP
Posted (edited)

Grattis! Gillar vibbarna.

Men grammatiskt borde det väl vara "Voices tell you", dvs plural, och singular s:ett borde editeras bort? (...Sånt som lätt händer när man ändrar mellan singular och plural under låtskriveriet.)

Du kan ha rätt! Vi diskuterar för fullt här hemma. Tänker mig att betydelsen iaf ska vara röster säger/berättar till dig vad du ska göra. Inte lätt när det är så längesen en gick skola men tror jag har rätt.

Edited by slejnard
Posted

Du kan ha rätt! Vi diskuterar för fullt här hemma. Tänker mig att betydelsen iaf ska vara röster säger/berättar till dig vad du ska göra. Inte lätt när det är så längesen en gick skola men tror jag har rätt.

Yes det är rätt. (a) voice tells you eller voices tell you.

Guest Die Hard
Posted

Yes det är rätt. (a) voice tells you eller voices tell you.

Det är lite marigt det där med grammtiken. 🤪

Posted

Slängde in en låt...tillsammans med Bluesboy och therocker!

Grattis till min första cyber-bekantskap SLEJNARD, som vann tävlingen!

😄

Posted (edited)

Vilka stod för bidragen?

Aha...stod i låtpresentationen

Edited by aROCKER
Posted

Det står ju vid låttitlarna vilka som gjort låtarna med. Så se det första och det andra inlägget så ser du ju alla tävlande och deras bidrag.

• 2 weeks later...
Posted

Så är det Slejnard som ska hålla nästa festival då? Kanske temat retro skulle var intressant? Skulle ju kunna bli många olika stilar och idéer då. 🙂

Posted

Ok jag röstar för Hellfog som general igen då. 😉

Men tycker nog att det kanske kan vara en god idé att vänta lite till efter julen med att starta en ny festival, eller? Blir ju ett JVM i hockey som man måste följa nu med. 😉

• 4 weeks later...