Jump to content
Annons

När används denna smiley?


Signert

Recommended Posts

Annons

Om du kollar på vad det står när du klickat in den så står det ph34r. Vilket är 31337 (elite) språk, och skulle närmast översättas då lämpligen till fear (fast med en lite tillspejsad stavning).

Sålunda kan du använda den när du tycker någonting är läskigt. T.ex att Olinda släpper en singel. 😲

HAHA. Nu kom jag och förstörde det roliga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Använd den om du skäms, eller anser att någon annan borde skämmas. Eller om ingen av de andra passar. Eller, eller, eller...

Följ din inre röst vid val av smiley så blir det bra ska du se. 😉

edit: neko hann före med sanningen... fan oxå. 😲😆😉

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

edit: neko hann före med sanningen... fan oxå. 😲  😆  😉

Bara kännde för att vara lite elak mot dig då jag visste att du skulle ge dig in här. 😉

EDIT: ändrade riktigt till lite. Blev rätt fel annars.

EDIT2 : Tog visst även bort ordet elak av misstag.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan använda den om man blir 'chockad' också...

typ:

Tjenna.. vet ni att Neko sålt platina i Japan med sin senaste demolåt 😲

I detta fall skulle jag själv använda:

Tjenna.. vet ni att Neko sålt platina i Japan med sin senaste demolåt? 😄

eller

Tjenna.. vet ni att Neko sålt platina i Japan med sin senaste demolåt :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Litet förtydligande..inte Chockad för att Neko gör dålig musik eller jag missunnar honom framgång med sin musik...Ni har givetvis rätt.. Fel av mig att använda Chockad-smiley'n i det sammanhanget.

F'låt Neko.. det var mer tänkt som en Chock-exalterad-surprised-smiley..

Redigerat av demoniqus
Link to comment
Dela på andra sajter

Va?????? Är det inte sant?????? Vem sprider sånt här? Jag skall se efter i tråden.....hmm, låt se............hmmmm.............Aha!!!!!! J-a Demoniqus! Din gamle skvallertidningsjournalist! Hur skall man nu någonsin kunna lita på någonting den mannen sprider? Har Olsberg sett detta? Jag är chockad!

Link to comment
Dela på andra sajter

ph34r. Vilket är 31337 (elite) språk,

Nu vet jag ju att jag är gammal, men vad i hela friden är det här för nånting? ehhh? Är det som när man var liten och skrev 35505 på miniräknaren och sa "vänd på den så får du se vem nattvakteren hejar på i riksdagsvalet"? elite-språk???

fö bra att tråden kom upp...muahahaaahhh... har alltid undrat vad 😳 egentligen betyder (nej jag är inte ironisk). Antar att det finns nån smileyförklaringstabell på nätet nånstans...

Link to comment
Dela på andra sajter

Litet förtydligande..inte Chockad för att Neko gör dålig musik eller jag missunnar honom framgång med sin musik...Ni har givetvis rätt.. Fel av mig att använda Chockad-smiley'n i det sammanhanget.

F'låt Neko.. det var mer tänkt som en Chock-exalterad-surprised-smiley..

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

ph34r. Vilket är 31337 (elite) språk,

Nu vet jag ju att jag är gammal, men vad i hela friden är det här för nånting? ehhh? Är det som när man var liten och skrev 35505 på miniräknaren och sa "vänd på den så får du se vem nattvakteren hejar på i riksdagsvalet"? elite-språk???

fö bra att tråden kom upp...muahahaaahhh... har alltid undrat vad 😳 egentligen betyder (nej jag är inte ironisk). Antar att det finns nån smileyförklaringstabell på nätet nånstans...

Något klurigt hackerspråk även ibland kallat haxxor. Var väl några trevliga datornördar som tröttnade på att skriva som folk.

Link to comment
Dela på andra sajter

unGefär lIssom fJortzAr pÅ luNarsToRm?

Är det någon mer än jag som inte är förvånad över att Brojd verkar besitta expertkunskaper om Lunarstorm???? Låt inte Era döttrar, fruar eller husdjur besöka den sajten i fortsättningen!!!!!! Undrar vad han heter där? John Holmes? Hunk 22 years? Butch 18? 30"? Hujedamej, dessa hårdrockare!

Link to comment
Dela på andra sajter

spandaux (oregistrerad)

Är det ingen som provat "the lunarizer"?? En mycket användbar sak när man känner att ens egen humor tagit slut.

Här kommer ett smakprov på ovanstående text;

ÄR DE inGeN zom PRovat "THe luNArIZER"!?!??!?!?? eN MYKkET anVänDbAR zAK näR Man käNner atT ENz eGeN HuMOR TAGIt ZlUT...

Här KoMmER Ett zMaKPROV På ovaNzTåeNde TExT; *pinsamt*

http://lunarizer.tapiren.org/default.php

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för stödet, Stefan och Demoniqus. Men min nya teori är att smajlyn endast får användas av forummedlemmar som är medlemmar i AFA och/eller diggar The (International) Noise Conspiracy.

"Put it on, put it on, put it on!" 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...