Jump to content
Annons

Heltäckningsmatta i studio?


Signia

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

Jag har ingen lust att delta i dina barnsligheter. Så omoget och komma med utmaningar i den formen. Trött på dina dagisfasoner här nu, håll dig till ämnet eller håll tyst. Återigen en tråd som spårat ur totalt, vilket ju sabbar för hela forumet. Kritisera mina inlägg om du vill, men sluta tjafsa om en massa annat som inte hör till tråden, eller vad jag skrivit. Det finns bra OT trådar att tjafs i om du nu måste tjafsa. Håll tjafset begränsat till dem.

Tyvärr så inser jag att du inte själv inser hur befängt ditt sätt att argumentera är. Tyvärr så förstår du ju inte när man använder ditt sätt mot dig heller. tycker du att det är ett dåligt sätt att argumentera, men när du själv gör det så är det ok.

Förstår att du inte menar att jävlas du saknar nog bara lite förmåga att förstå vad folk egentligen menar då du tydligen tar det som skrivs helt ordagrant och inte förstår vad den som skrivit inlägget egentligen menade med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...