Jump to content
Annons

Ännu mera musik här --->


Recommended Posts

  • 1 år senare...
Annons

Oj vilken positiv överraskning! Får lite samma vibbar som av "vietnamamerikanen" Greg Fitzpatricks vackra Till Cathrine fast detta närmar sig det svenska vemodet mer. Sticket och B-partiet är ju lysande likaså. Kul att du grävde fram detta Danabacken!

Link to comment
Dela på andra sajter

Snygg visa, vackert piano. Lite för slicka gitarrer för min smak (inte vad de spelar utan soundet). Det låter polerat och det är väl som allt annat en smaksak om man gillar det.

Men som andra sagt vore det kul med sång och självklart skall den vara på svenska. Detta är ju en svensk visa med "nordisk ton".

Annars får man skruva till det med irländska flöjter (??!) eller säckpipa och göra en "Sagan om ringen-låt"...

Nåväl; snyggt, vacker och polerat 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Har haft en tanke på att min bror ska få spela melodi på nyckelharpa.

...men man får se vad som händer.

😄

Snygg låt!!!

Nyckelharpa 🥰 nu börjar det hända grejjer 😄 om inte din bror har lust så är det bara att höra av sig.. Jag har alla olika modeller

edit: https://www.studio.se/index.php?showtopic=17782

Redigerat av Umemagnus
Link to comment
Dela på andra sajter

Har haft en tanke på att min bror ska få spela melodi på nyckelharpa.

...men man får se vad som händer.

🥰

Snygg låt!!!

Nyckelharpa 😎 nu börjar det hända grejjer 😄 om inte din bror har lust så är det bara att höra av sig.. Jag har alla olika modeller

Tackar!

Jag hör av mig ifall att... men det tycks vara långtidsprojekt det här. 😄

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...