Laban Posted January 8, 2014 Report Share Posted January 8, 2014 (edited) Jag skriver låtar av varierande kvalité och i diverse genres. En del av dem postar jag här. Varför? För att jag vill bli bättre. En låt har jag skrivit professionellt, åt en reklamkund. Tanken är väl att det ska bli fler så småningom. Och er, kära vänner, vill jag samarbeta med. Behöver ni en text? Har ni en text som behöver musik? Vill ni producera? Göra ett mello-inskick? Oavsett vilket så är jag på. Reklambranschen kan jag. Nu vill jag lära mig musikbranschen också. /L Edited January 8, 2014 by Laban Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik dP Posted January 8, 2014 Report Share Posted January 8, 2014 Trevligt att du hittat hit. Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laban Posted January 8, 2014 Author Report Share Posted January 8, 2014 Tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stol Posted January 8, 2014 Report Share Posted January 8, 2014 Välkommen hit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 9, 2014 Report Share Posted January 9, 2014 Välkommen hit! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SadamJR Posted January 9, 2014 Report Share Posted January 9, 2014 Heja Laban. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Roos Posted January 9, 2014 Report Share Posted January 9, 2014 Hej och välkommen! :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laban Posted January 9, 2014 Author Report Share Posted January 9, 2014 Tackotack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts