Jump to content
Annons

Öppet brev till Mats_S gällande tråden du låste!


DMM

Recommended Posts

Annons

Det jag gjorde var att lyfta fram sanningen om hur Signia fungerar, samt att det ofta blir fel, det pågår till och med i detta nu i tråden om "vill ni få bättre gitarr-ljud". Där erkänner till och med Signia att han kanske inte är så bra på att lägga fram saker på bästa sätt:

Fundera nu en liten stund på om det verkligen är din sak att förklara för alla hur någon annan person fungerar. I verkliga livet kallas sådant oftast för personangrepp, trakasserier eller rentav förtal - och strider tveklöst mot forumreglerna!

  • Gilla 4
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi närmar oss milstolpen 100 inlägg. Det är rätt starkt jobbat på 24 timmar. Jag är inte ens säker på att jag vet vad tråden handlar om längre. Grattis till oss själva i alla fall... 😉

Det handlar om ADHD-omvandlare och pipparkakor!

ta en julmust vettja!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min erfarenhet är att om man känner sig illa bemött eller felbehandlad så får man förklaring till beslutet som fattades via PM så fort man hinner om man bara frågar, vilket jag ser som ett mer sjyst sätt och hur jag personligen hade gjort.

Nåja. Själv blev jag avstängd två månader efter att det aktuella "brottet" hade begåtts.

Link to comment
Dela på andra sajter

[Edit: korrigerat]

Jag har, åter igen, läst igenom det som fick Mats_S att stänga tråden, och radera mitt inlägg!

Jag kan fortfarande inte se någon direkt nät-mobbing i sådan skala som på detta forum skulle anses som övertramp, som inte jag fått utstå genom åren här. Inte har någon moderator funnits där för mig heller?!

Jag vet inte, men du verkar sakna förmågan att sätta sig in i en annan person och dess känslor helt och hållet och när du kränker denne.. hade du varit i signias skor hade du nog tagit väldigt illa åt dig...fast du kanske saknar känslor..

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...