Jump to content
Annons

Ha dator och studioprylar i anslutning till badrum


Martin

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Prylarna står ju ändå i andra sidan rummet, och det kommer aldrig ut något vatten. Max några vattenångor som stiger upp mot taket.... Inte mer än så... men får skaffa nått slags skjutdrapperi iaf 🙂

Så här ser det ut (orange är duschytan, haha, vilken snygg bild annars)

1jxfs8.png

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

När jag bodde i korridor för tio år sedan klappade min nya dator ihop. Vid inlämning visade det sig att det kommit fukt på processorsockeln. Detta trots att duschrum var separat och säkert fem meter ifrån i det kyffe jag bodde i. Väldigt likt din planering ovan. Blev 1500 pix extra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Tack fför svaren boys... nu sitter jag iaf i min dusch-studio.... får använda badrummet (kakel) som reverb...

får väl dusch försiktigt, gjorde rent luftfiltret också.... det suger dock inte ur något särskilt (villa).... får sätta fläkt där kanske...

hoppas jag inte får en ljusbåge i mig nu.... *ta i trä*

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Nej, det bör vara ett blått draperi. Skämt och sido, så är det som Linus säger 🙂

Där sa du nått! Mörkblått skulle bli väldigt fint faktiskt! typ som den blåa micken på min signaturbild

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

haha, har inte duschat så noggrant de senaste 1-2 åren....

så... jag tänkte att denna nya studio kunde ge mig något nytt... en god doft etc... men evilrocker, jag ska genast tillbe svettguden och odla mörker i mina armhålor...

förlåt mig min synd...

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...