Jump to content
Annons

Presentation av mig.


Recommended Posts

Annons

Hej igen!

Jag arbetar mest i genren mainstream Pop/Rock.

Som inhousetekniker i förra studion kunde man springa pÄ allt frÄn dansband till dödsmetall, nuförtiden Àr det som sagt mest pop/rock.

Droppa namn slipper jag helst om jag fĂ„r 🙂

Mvh

Fredrik

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hej igen!

Jag arbetar mest i genren mainstream Pop/Rock.

Som inhousetekniker i förra studion kunde man springa pÄ allt frÄn dansband till dödsmetall, nuförtiden Àr det som sagt mest pop/rock.

Droppa namn slipper jag helst om jag fĂ„r 🙂

Mvh

Fredrik

inga problem 🙂 varmt vĂ€lkommen iaf! DĂ„ kan man förvĂ€nta sig bra kritik och tips frĂ„n dig dĂ„?

  • Gilla 1
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

UrsÀkta, jag var lite otydlig.

Jag menar, jobbar du i egen studio? Producerar? Mixar? Egen musik, eller Ă„t andra?

Antar att det Àr ditt band du lÀnkar till i din signatur?

/ Fredrik

Jaha! Nej hemmapulare bara, Ă€n sĂ„ lĂ€nge. Hoppas kunna expandera förr eller sebare. GĂ„r in helhjĂ€rtat i det hĂ€r, sen fĂ„r det bĂ€ra eller brista. Vill inte bli artist, utab studiotekniker, mixare, producent eller liknande. Har goda förutsĂ€ttningar jag iaf 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Tjena Fredrik och vÀlkommen hit! HÀr Àr ett riktigt blandat forum dÀr allt kan hÀnda =P alla nivÄer av kunskap och galenskap finns representerade. Arbetade du inte med en viss Bagge ocksÄ? Fick för mig det men kan ha fel. Hoppas allt Àr fint annars! Mvh Linus Söderholm

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Tjena Fredrik och vÀlkommen hit! HÀr Àr ett riktigt blandat forum dÀr allt kan hÀnda =P alla nivÄer av kunskap och galenskap finns representerade. Arbetade du inte med en viss Bagge ocksÄ? Fick för mig det men kan ha fel. Hoppas allt Àr fint annars! Mvh Linus Söderholm

Hej Linus!

Ett första kÀnt ansikte hÀr i forumet, trevligt!

Jag arbetar inte med Anders, vi fick endel studiojobb frĂ„n honom nĂ€r jag var pĂ„ Pama, men jag skulle inte sĂ€ga att jag jobbat med honom, jag skulle inte ens sĂ€ga att jag trĂ€ffat honom, Ă€ven fast jag nog faktiskt har det, för nĂ„got Ă„r sedan stötte jag som hastigast ihop med honom i dörren in till en handikappstoalett pĂ„ Scandic Malmen, ja det fĂ„r vĂ€l kanske rĂ€knas Ă€ndĂ„ 🙂

Arbetar du med musik nuförtiden?

/ Fredrik

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hej Linus!

Ett första kÀnt ansikte hÀr i forumet, trevligt!

Jag arbetar inte med Anders, vi fick endel studiojobb frĂ„n honom nĂ€r jag var pĂ„ Pama, men jag skulle inte sĂ€ga att jag jobbat med honom, jag skulle inte ens sĂ€ga att jag trĂ€ffat honom, Ă€ven fast jag nog faktiskt har det, för nĂ„got Ă„r sedan stötte jag som hastigast ihop med honom i dörren in till en handikappstoalett pĂ„ Scandic Malmen, ja det fĂ„r vĂ€l kanske rĂ€knas Ă€ndĂ„ 🙂

Arbetar du med musik nuförtiden?

/ Fredrik

OK, jo jag blandar kanske ihop det dÀr med Bagge med nÄgon annan...

Musik ja, skulle tyvÀrr inte sÀga att jag arbetar med det aktivt just nu, skulle gÀrna vilja, men sÄ Àr icke fallet. Har senaste tiden pendlat mellan lite tillfÀlliga jobb hÀr Ä dÀr, nÄtt vikarie som musiklÀrare, nÄtt inspelningsjobb osv till Ä frÄn senaste Ären.

Har numera Àven en dotter pÄ 2,5Är sÄ har Àven haft en period dÀr jag varit förÀldrarledig. Ganska trevligt att fÄ lite extra tid med familjen ÀndÄ men trÄkigt nÀr man stÄr dÀr utan arbete sen. Just nu har jag faktiskt börjat ett arbete som teknisk support (datorer) Ä det kÀnns bra.

Musiken finns dÀr ÀndÄ nÄnstans, men blir mest lite hobby-lekande i hemmastudion samt nÄgra oskyldiga försök till att starta band, haha.

Ha de gött Fredrik! Hoppas fĂ„ höra lite bra feedback och kommentarer frĂ„n dig pĂ„ forumet hĂ€r framöver dĂ„ 🙂

Tjoho

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...