Jump to content
Annons

Presentation av mig.


Recommended Posts

Annons

Hej igen!

Jag arbetar mest i genren mainstream Pop/Rock.

Som inhousetekniker i förra studion kunde man springa på allt från dansband till dödsmetall, nuförtiden är det som sagt mest pop/rock.

Droppa namn slipper jag helst om jag får 🙂

Mvh

Fredrik

inga problem 🙂 varmt välkommen iaf! Då kan man förvänta sig bra kritik och tips från dig då?

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta, jag var lite otydlig.

Jag menar, jobbar du i egen studio? Producerar? Mixar? Egen musik, eller åt andra?

Antar att det är ditt band du länkar till i din signatur?

/ Fredrik

Jaha! Nej hemmapulare bara, än så länge. Hoppas kunna expandera förr eller sebare. Går in helhjärtat i det här, sen får det bära eller brista. Vill inte bli artist, utab studiotekniker, mixare, producent eller liknande. Har goda förutsättningar jag iaf 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Fredrik och välkommen hit! Här är ett riktigt blandat forum där allt kan hända =P alla nivåer av kunskap och galenskap finns representerade. Arbetade du inte med en viss Bagge också? Fick för mig det men kan ha fel. Hoppas allt är fint annars! Mvh Linus Söderholm

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Fredrik och välkommen hit! Här är ett riktigt blandat forum där allt kan hända =P alla nivåer av kunskap och galenskap finns representerade. Arbetade du inte med en viss Bagge också? Fick för mig det men kan ha fel. Hoppas allt är fint annars! Mvh Linus Söderholm

Hej Linus!

Ett första känt ansikte här i forumet, trevligt!

Jag arbetar inte med Anders, vi fick endel studiojobb från honom när jag var på Pama, men jag skulle inte säga att jag jobbat med honom, jag skulle inte ens säga att jag träffat honom, även fast jag nog faktiskt har det, för något år sedan stötte jag som hastigast ihop med honom i dörren in till en handikappstoalett på Scandic Malmen, ja det får väl kanske räknas ändå 🙂

Arbetar du med musik nuförtiden?

/ Fredrik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Linus!

Ett första känt ansikte här i forumet, trevligt!

Jag arbetar inte med Anders, vi fick endel studiojobb från honom när jag var på Pama, men jag skulle inte säga att jag jobbat med honom, jag skulle inte ens säga att jag träffat honom, även fast jag nog faktiskt har det, för något år sedan stötte jag som hastigast ihop med honom i dörren in till en handikappstoalett på Scandic Malmen, ja det får väl kanske räknas ändå 🙂

Arbetar du med musik nuförtiden?

/ Fredrik

OK, jo jag blandar kanske ihop det där med Bagge med någon annan...

Musik ja, skulle tyvärr inte säga att jag arbetar med det aktivt just nu, skulle gärna vilja, men så är icke fallet. Har senaste tiden pendlat mellan lite tillfälliga jobb här å där, nått vikarie som musiklärare, nått inspelningsjobb osv till å från senaste åren.

Har numera även en dotter på 2,5år så har även haft en period där jag varit föräldrarledig. Ganska trevligt att få lite extra tid med familjen ändå men tråkigt när man står där utan arbete sen. Just nu har jag faktiskt börjat ett arbete som teknisk support (datorer) å det känns bra.

Musiken finns där ändå nånstans, men blir mest lite hobby-lekande i hemmastudion samt några oskyldiga försök till att starta band, haha.

Ha de gött Fredrik! Hoppas få höra lite bra feedback och kommentarer från dig på forumet här framöver då 🙂

Tjoho

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...