Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag hoppas det Àr okej att jag plockade bort deltÀvling 1 ur Àmnestiteln. DÄ kan samma trÄd hÄllas aktuell under alla delfinaler samt final.

• Gilla 1
Postat

Jag hoppas det Àr okej att jag plockade bort deltÀvling 1 ur Àmnestiteln. DÄ kan samma trÄd hÄllas aktuell under alla delfinaler samt final.

Du Àr moderator fast det inte framgÄr. Du gör vad du vill.

Postat

Spektaklet som det ibland verkar vara varje musikers "plikt" att hata... 😆

SjĂ€lv sitter jag i vanlig ordning klistrad, eftersom jag tycker det Ă€r kul att se. NĂ„gon gĂ„ng ibland finns det ju dessutom ett par lyssningsbara lĂ„tar som en bonus. 🙂

• Gilla 2
Postat (redigerat)

Jag har faktiskt inte hört nÄgra bidrag frÄn Ärets tÀvling. Men eftersom det antagligen Àr samma lÄtskrivare som ligger bakom lÄtarna i Är, sÄ lÄter det vÀll som det brukar göra.

Men jag skall givetvis titta pÄ det ikvÀll med mina barn, sÄ jag Äterkommer med vem som var bÀst.

LÀste detta hÀromdagen.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/article16152224.ab

Redigerat av ironman
Postat (redigerat)

Nu kommer jag kÀnna mig socialt missanpassad ett par mÄnader igen nÀr alla pratar om de dÀringa showerna.

Men jag undrar fortfarande vad Jay Jay Johanson ska göra dÀr. Kom iofs pÄ att han ska slÀppa (eller har slÀppt?) en platta. Blir vÀl gratis PR.

Redigerat av D Vibe
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Vad har ni för tankar om den första deltÀvlingen? Vem Àr bÀst, vem Àr favorit, och var det rÀtt lÄt som vann?

Att det Àr samma skÄpmat som förra Äret och alla Är, kopior pÄ andra kÀnda lÄtar sÄ lÄngt det bara gÄr, att alla suger lika illa och att det finns ingen rÀtt lÄt som vann. Polerade bajskorvar alltihopa.

Postat (redigerat)

Hen japanen bÀst!

+1

Resten.. sicken skit. Det mÄste ju vara sÀmsta deltÀvlingen nÄgonsin? Den dÀr Jay-Jay?? Han har alltsÄ en karriÀr sen tidigare???

Redigerat av crillemannen
Postat

Mediokert alltihopa.

B- och C-klass rakt igenom.

Det mÄste vÀl ÀndÄ finnas nÄt som Àr bÀttre Àn sÄ hÀr?

Postat

Tittar inte och försöker bry mig sÄ lite som möjligt efter som att alla lÄtar i regel brukar vara dÄliga. Kanske inte ens borde skriva i denna trÄd

Postat

Är det bara jag eller pĂ„minde inte Gadds lĂ„t om en annan? SjĂ€lva melodin i refrĂ€ngen?

Postat

+1

Resten.. sicken skit. Det mÄste ju vara sÀmsta deltÀvlingen nÄgonsin? Den dÀr Jay-Jay?? Han har alltsÄ en karriÀr sen tidigare???

Jay Jay har gjort mÄnga fina bitar tidigare, sÄ jag har svÄrt att förstÄ vad han gör i ett forum dÀr majoriteten inte förstÄr och uppskattar lite udda och kÀnslosam musik. Har inte hört det han stÀllde upp med pÄ Mellon dock, sÄ jag kan inte sÀga nÄgot om den.

Postat

Jay Jay har gjort mÄnga fina bitar tidigare, sÄ jag har svÄrt att förstÄ vad han gör i ett forum dÀr majoriteten inte förstÄr och uppskattar lite udda och kÀnslosam musik. Har inte hört det han stÀllde upp med pÄ Mellon dock, sÄ jag kan inte sÀga nÄgot om den.

LÄter som pretantiös p3 skit om du frÄgar mig. Jag klarar inte av folk som inte kan sjunga för fem öre

• Gilla 1
Postat

Yohio var den ende som var vĂ€rd att gĂ„ vidare. Resten var det gamla vanliga bottenskrapet. Mest skit och det som kunde rĂ€knas som lĂ„tar, var sĂ„dana som det gĂ„r 42 pĂ„ ett dussin av. Första och sista lĂ„ten var ju samma som den tjatiga (lĂ€ses med fördel pĂ„ skĂ„nska... 😉 ) lĂ„ten ifjol...

Blev vÀldigt besviken pÄ Gadd - bÄde kass lÄt och kasst framfört. Han brukar vara mycket bÀttre Àn sÄ.

Postat

Hoho! Vet ju att de flesta hĂ€r Ă€r skeptiska till hela spektaklet... Men nĂ€sta vecka stĂ„r undertecknad pĂ„ scen i tredje bidraget 😉 backar upp Joacim Cans i lĂ„ten "Annelie". Gilla eller, som kidzen brukar sĂ€ga, dissa... Tycker sjĂ€lv att det ska bli sjukt frĂ€nt att stĂ„ inför ett fullsatt Scandinavium och lira nyckelharpa 🙂 Vi ses!

Postat

Hoho! Vet ju att de flesta hĂ€r Ă€r skeptiska till hela spektaklet... Men nĂ€sta vecka stĂ„r undertecknad pĂ„ scen i tredje bidraget 😉 backar upp Joacim Cans i lĂ„ten "Annelie". Gilla eller, som kidzen brukar sĂ€ga, dissa... Tycker sjĂ€lv att det ska bli sjukt frĂ€nt att stĂ„ inför ett fullsatt Scandinavium och lira nyckelharpa 🙂 Vi ses!

Det Àr verkligen hÀftigt att stÄ framför en stor publik och spela. Lite avis Àr man allt...

Är lĂ„ten bra ocksĂ„...? 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

• Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.