Jump to content
Annons

Studiofestival # 5 - HYDBRID


djonas

Recommended Posts

Annons
  • Svar 134
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Sådärja då var anmälningstiden ute!

Dags att skrida till verket för er som inte börjat med det ännu. 😆

Skicka pm till mig med en länk så jag kan tanka ner låten.

Lycka till alla!

Mvh / djonas (your playmate 😄)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror det kan ligga mkt i det som ViktorDenStore påpekade att frekvensen kan vara boven i dramat. 😳

Fel frekvens gör väl att clocksync funktionen inte funkar som den ska, om jag inte missminner mig.  😆

Mvh / djonas

Mmm.. Jag kör ljudkortet i 24bit 48kHz. Kanske har nåt med det att göra?

Yes du borde nog ha 44.1 kHz, tror inte det ska spela så stor roll om du 16 eller 24 bit upplösning dock. 😛

Mvh / djonas

Ok, nu e det mindre än en vecka kvar. 😎

Ölen står vid vänster sida och låten är klar, bara lite småjusteringar i mastringen kvar. Egentligen borde jag nog ha gett upp hoppet sen länge, men det blev vad det blev. Säkert regelbrott från låtens början till slut.. skitsamma, det var iallafall skoj! 😛

EDIT: Dax för en ny tävling snart eller? 😆

Redigerat av moOd
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror det kan ligga mkt i det som ViktorDenStore påpekade att frekvensen kan vara boven i dramat. 😉

Fel frekvens gör väl att clocksync funktionen inte funkar som den ska, om jag inte missminner mig.  :rolleyes:

Mvh / djonas

Mmm.. Jag kör ljudkortet i 24bit 48kHz. Kanske har nåt med det att göra?

Yes du borde nog ha 44.1 kHz, tror inte det ska spela så stor roll om du 16 eller 24 bit upplösning dock. 😉

Mvh / djonas

Ok, nu e det mindre än en vecka kvar. 😎

Ölen står vid vänster sida och låten är klar, bara lite småjusteringar i mastringen kvar. Egentligen borde jag nog ha gett upp hoppet sen länge, men det blev vad det blev. Säkert regelbrott från låtens början till slut.. skitsamma, det var iallafall skoj! 😛

EDIT: Dax för en ny tävling snart eller? 😆

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jocke Boberg (oregistrerad)

Jävlar vad det svänger! 😛 Jag tycker det är lite trist att dansbandstrummorna inte fick mer än ett outro. Synd också att folk hoppar av, kom igen nu!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Började på nåt sugigt..

Men fan, hinner nog inte. Jobbar juh 7-16 imorgon. Och efter det är man juh ofta i princip död. Får se imorrnkväll 😠

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry, med bara bas och diggeridoo pålagt och tre timmar till deadline.....fixar jag det inte. Handuken är kastad 😛

Ser dock fram att lyssna på alla er som blir färdiga i tid 😉

Lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

Puh... ! man presterar inte sitt allra bästa när allt skall göras klart under en kväll. Men ett såttigt bidrag blev det iallafall. Kl tio den 31 typ, är jag sist inne? 🙂

Nä, skickade precis in mitt bidrag. Puh....svettigt nu!

Att man alltid ska vara ute i sista sekunden. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Skicka en sista version av mitt bidrag nu. Fick sista minutens ångest så här någon timme före deadline... Jag tror det är meningen att det SKA vara i sista minuten!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jocke Boberg (oregistrerad)

Hehehehe, jag skickade Djonas ett PM med mitt bidrag 23:58, hoppas detta kom med. Kanke inte det bästa jag har gjort, men det var kul! Jag är HELT SOPIG på att göra dansband 😉 Vet knappt hur det låter! hehe må bäste man (knappast jag) vinna!!!!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...