Jump to content
Annons

Studiofestival # 5 - HYDBRID


djonas

Recommended Posts

Annons
  • Svar 134
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Kul initiativ. Kommer att följa tävlingen vet dock ej än om jag själv kommer att delta då jag inte lyckas ladda ner kompet. Är det bara jag som har det problemet?

att dömma av din entusiasm så kan du inte ha varit medlem på studioforum speciellt länge.

///minus

hehe..så man blir mindre entusiastisk av att hänga här då.. trodde detta var en källa till..glädje, inspiration, kunskap, sorg, fromhet, feminism, förtryck.ok där spårade de lite..

menmen, e själv ju inte någon forumöverliggare direkt.. är det då därför de spritter i benen av bara tanken på festival, eller e de min hjärna som associerar festival till tonårsfylla å hångel i leriga förhållanden..? 🙂

😄😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul initiativ. Kommer att följa tävlingen vet dock ej än om jag själv kommer att delta då jag inte lyckas ladda ner kompet. Är det bara jag som har det problemet?

att dömma av din entusiasm så kan du inte ha varit medlem på studioforum speciellt länge.

///minus

hehe..så man blir mindre entusiastisk av att hänga här då.. trodde detta var en källa till..glädje, inspiration, kunskap, sorg, fromhet, feminism, förtryck.ok där spårade de lite..

menmen, e själv ju inte någon forumöverliggare direkt.. är det då därför de spritter i benen av bara tanken på festival, eller e de min hjärna som associerar festival till tonårsfylla å hångel i leriga förhållanden..? 🙂

😄😄

ja det blir man.

///minus

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltid kul att testa lite. Anmäler mig härmed, även om jag misstänker att jag liksom den förra inte får ihop nått att lämna in.

Hmmm, undrar just om man hinner med att starta två nya trådar (samba och funk) typ reggaetråden och få svar som jag hajjar och kan göra nått av innan bäst före, eh, sista inlämningsdagen? 🙂

Håkan

Link to comment
Dela på andra sajter

peto999 (oregistrerad)

Jag anmäler mig åxå....

Varje chans att sitta och skruva med låtar tar man juh... 🙂

Mvh

//Peter

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...