Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2013


Linus

Recommended Posts

Annons

utnyttjar mina gratistimmar på spotify och blir förvånad över reklamerna de ger mig. de spelar massa rap och elektronisk dansmusik, jag som i stort sett bara lyssnar på 1900-talsmusik (främst rock). tycker synd om stackarna som betalar spotify dyra pengar för reklamen, fast det ligger väl knappast i spotifys intresse att ta fram ett bättre system

Link to comment
Dela på andra sajter

El dundro najso! 😄 GO MÖRA KRAPPAR!!!! Upp och hoppa nu så bakar vi sockerkaka tillsammans 🥰

Shit... Det längstah baket.... Den längstah baken? 😳

Vore fan nice att samla ihop längstah och ställa till med det Stora Julbaket! 😄

Busselular, akffe, jete godha peparcookies! Pax för att nalla deg från Fidden, olla Grahns kaffekopp och mysuggla Memphan!

Efter lagom mängd julmust är det jag som lurar på Nay alla mina pedaler! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

[...] Sen ska jag börja hårdtesta den. 😎

Alltså... När mickeh ska gå loss och "hårdtesta" någonting blir jag både nyfiken och lite rädd... 😳

Jag förväntar mig ett "din mamma"-skämt asap, m'kay era grytnissar! 😑

Nu (till all lycka för hela längstah): joppet!

Link to comment
Dela på andra sajter

El dundro najso! 😄 GO MÖRA KRAPPAR!!!! Upp och hoppa nu så bakar vi sockerkaka tillsammans 🥰

Shit... Det längstah baket.... Den längstah baken? 😳

Vore fan nice att samla ihop längstah och ställa till med det Stora Julbaket! 😄

Busselular, akffe, jete godha peparcookies! Pax för att nalla deg från Fidden, olla Grahns kaffekopp och mysuggla Memphan!

Efter lagom mängd julmust är det jag som lurar på Nay alla mina pedaler! 😛

Jag kan göra ett nytt försök till pepparkaksglass ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Isärskrivning har ju varit på tapeten ganska mycket på internet, men vad sägs om ihopskrivning?

http://www.conrad.se/10-PACK-PLAST-SEXKANTSMUTTRARM3.htm?websale8=conrad-swe&pi=815969&ci=SHOP_AREA_19749_2304170

usch mått dåligt hela dagen. åkte hem från skolan till och med. ska vila upp mig inför kosnerten ikväll

Usch då! Krya på sig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...