Jump to content
Annons

Söker kritiker/sågare


vmbr

Recommended Posts

Hej

Håller på att skriva nytt material och spela in demos och söker någon som skulle vilja lyssna och ge riktig kritik, jag tycker att man lätt blir blind och döv och tycker det man gör är mycket bättre än vad det egentligen är.

Det känns som att kritik ofta blir för snäll när man bara laddar upp en låt och frågar vad folk tycker.

Jag söker därför någon som gillar rock/punkrock/hardcore som skulle vilja total såga mig vid fotknölarna.

PMa!

Redigerat av vmbr
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Svårt att såga för det låter riktigt bra. Lite stela trummor, och uttalet behöver slipas på. En överstämma på refrängen skulle också smaka! I övrigt bra driv med hitpotential.

Kul att höra!

Refrängen är klurig, vi har försökt att få till något som lyfter den men har inte lyckats något vidare, får inte till snygga stämmor.

Link to comment
Dela på andra sajter

På tok för platt och odynamiskt. Det låter väldigt "instängt".

Är bara en demo så har inte direkt lagt någon energi på mix eller inspelning, gitarrerna är linade med en distpedal och sången är inspelad med min ECM8000 mätmikrofon, var mer låten i sig jag sökte kritik på!

Redigerat av vmbr
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...