Jump to content
Annons

Frågor till Claes


wellness music

Recommended Posts

Jag läste precis Signias inlägg om Ultrasonelurar i en annan tråd. Upplever problem med ljudet trots att jag ljudisolerat noggrant med äggkartonger och filtar. Såg att du hade svarat i några andra trådar här på forumet. Därför undrar jag om snäckor från Claes Olsson är bättre rent ljudmässigt jämfört med Ultrasone? Såg dom hade ett par för 49 kr.

Hoppas på svar!

Redigerat av wellness music
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag läste precis Signias inlägg om Ultrasonelurar i en annan tråd. Upplever problem med ljudet trots att jag ljudisolerat noggrant med äggkartonger och filtar. Såg att du hade svarat i några andra trådar här på forumet. Därför undrar jag om snäckor från Claes Olsson är bättre rent ljudmässigt jämfört med Ultrasone? Såg dom hade ett par för 49 kr.

Hoppas på svar!

HJÄLP! 😆

Du får inte skriva så roliga saker. Nybörjare kan ju tro att det är på allvar, så att de verkligen börjar "ljudisolera" med äggkartonger och filtar.

Förutom det så höll jag på att sätta Coca-Colan i halsen av ett plötsligt skrattanfall... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

HJÄLP! 😆

Du får inte skriva så roliga saker. Nybörjare kan ju tro att det är på allvar, så att de verkligen börjar "ljudisolera" med äggkartonger och filtar.

Förutom det så höll jag på att sätta Coca-Colan i halsen av ett plötsligt skrattanfall... 😄

Det säger du bara för att få alla äggkartongerna själv....

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lurade in Claes i en demotråd med hjälp av en Earth wind and fire-cover en gång. Nån som snabbt som fan sätter ihop en EWF-festival kanske?

Kunde ju vara en idé...

För övrigt ett av världens absolut bästa band någonsin. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker Claes 20000'e inlägg ska vara en röstning OCH kommentarer till samtliga bidrag här //forum.studio.se/index.php/topic/96759-kiss-festival-rostnings-traden/ det är ju trots allt hans favvoband.

Kunde ju vara en idé...

För övrigt ett av världens absolut bästa band någonsin. 🥰

Kul att du gillade idéen.... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Skippa äggkartongerna! 😄

...fast de har en viss absorptionsförmåga. Inte mycket och inte jämnt, men lite och ojämnt: http://www.acousticsfirst.com/eggc.htm 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, wellness. Du e störd.

Det är kanske bäst att Claes och pme reder ut det där med skärmade kablar en gång för alla!

s026.gifs187.gif

http://forum.studio....ndpost__p__1181

HUGA! En 8 år gammal tråd. Hur lyckades du hitta den...? ☺️

Snart 20000 inlägg (blir det fyrverkeri?!) och skyhög procent hjälpsamma inlägg. Jag är imponerad. På riktigt!

Tack! 🙂 Jag fattar knappt själv hur det har kunnat bli så sanslöst många inlägg - men jag har svårt att låta bli att svara när folk frågar om saker som jag vet något om...

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man drar i sig helium och spelar trumpet, blir det högre pitch då?

Ja. Om man skriker i trumpeten istället för att prutta med läpparna.

Du borde inte skriva det 20000:de , alla datorer kommer sluta fungera pga att dem inte är byggda för det !!

Tur att jag sitter med en stabil samsungtelefon då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oh my, fram med trumvirveln. Just nu har Claes 19 999 inlägg. Dags att starta den där tråden Claes.

😄

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...