Jump to content
Annons

Focusrite red 3, erfarenheter?


evilrocker

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)

Kan inte hjälpa dig, har bara använt preampen.

När dom kom såg jag Red i Focusrite montern rackade en och en i genomskinliga rackar, tyckte dom var otroligt snygga då.

Så jag säger, Köp! Snygga!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte hjälpa dig, har bara använt preampen.

När dom kom såg jag Red i Focusrite montern rackade en och en i genomskinliga rackar, tyckte dom var otroligt snygga då.

Så jag säger, Köp! Snygga!

Haha 😄 snygga ja, hoppas den låter bra också! Jag la precis ut min A-designs Nail på vend, den är ju jävligt bra fast jag vill

nog ha mer skit på mina inspelningar. Fast jag är kluven ändå, den får allt att låta snyggt... men man måste våga prova!

Så om någon är intresserad: http://www.vend.se/ad.php?132424

Link to comment
Dela på andra sajter

Chris Lord Alge är väl känd för att köra en Red 3 på mixbussen. Först två pultecs och sedan en Red 3 tror jag han kör.

Då kommer mina mixar låta som hans då va? 😄 hehe

Nä men läste lite mer och verkar som dom äldre versionerna med trafo på både in och ut är mer hypade än dom äldre som

endast har trafo på ut. Personligen har jag inga problem med det men kanske blir svårsåld då eftersom många verkar

gå på vad som är hypat....

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä men läste lite mer och verkar som dom äldre versionerna med trafo på både in och ut är mer hypade än dom äldre som

endast har trafo på ut. Personligen har jag inga problem med det men kanske blir svårsåld då eftersom många verkar

gå på vad som är hypat....

Gammal är äldst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...