Jump to content
Annons

Pro Tools 8 M-Powered


awe

Recommended Posts

Jag har länge haft ett M-Audio Delta 44 ljudkort och kört Cubase men när jag fick reda på att M-Powered stöder Delta 44 tänkte jag att det var en bra idé att prova. På nätet fick jag tag på Pro Tools 8 (ver. 8.0.3) M-Powered i byte mot en gitarrpedal, allting var med; skiva, iLok och registreringskort med serienummer. Jag hade hört nånstans att programmet bara går att registrera en gång men säljaren sa att det inte var några problem eftersom programmet aldrig varit använt, det hade följt med ett ljudkort.

Idag skulle jag installera programmet men märkte att skivan var sliten på två stora fläckar, antagligen har den suttit snett i en läsare och slitits ner mot något. Aldrig sett nåt liknande innan. Nu till frågorna:

1. Kan jag hitta innehållet nånstans på nätet och hoppas att det kommer att funka?

2. Om säljaren installerat och registrerat, vad händer då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har hittat massvis fulsajter som alla verkar hosta samma två torrents. Står bara att det är 8 men inte vilken version, håller på att ladda ner den ena sen får jag prova. Eller hur funkar det; skivan var ju 8.0.3, går det med vilken 8.x.x som helst?

Jag var i kontakt med säljaren, han hävdade att programmet aldrig varit reggat. Vi får se. Annars verkar det gå att göra en överföring på Avid:s hemsida.

Redigerat av awe
Link to comment
Dela på andra sajter

Sweden

Linnégatan 87A Hus E plan 3,

11523 Stockholm, Sweden

Tel: + 46 8 442 55 70

Fax:: + 46 8 442 55 87

Gråbrödersgatan 9

S 211 21 Malmö

Sweden

Tel: + 46 40 667 55 70

Fax: + 46 40 667 5577

Lycka till =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...