Jump to content
Annons

Eurovision Song Contest 2012: Final.


SadamJR

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Tja Sverige är ju alltid vinnare, världsmästare i vad det än tävlas i innan det har börjat. Sen sågas det och bortförklaras billigt när det inte blev som det förväntades.

Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)

Tja Sverige är ju alltid vinnare, världsmästare i vad det än tävlas i innan det har börjat. Sen sågas det och bortförklaras billigt när det inte blev som det förväntades.

Detta gaeller alla laender. I Sverige har man dock en fallenhet att tro att vi aer helt unika gentemot alla andra, vare sig vi vinner eller foerlorar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa låten på länge, så visst har hon chans att vinna. 🙂 Hon sjunger dessutom bra och har en intensitet i rösten och hela framträdandet, som inte går att bortse från. Hon visar dessutom att det inte är mängden avslängda kläder som gör det till en vinnarkandidat, utan det är låten och rösten som är det viktiga.

...fast i semifinalen i förrgår var det inte riktigt lika bra som i den svenska finalen, så jag hoppas att hon är på topp ikväll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Ni kan väl inte ha nåt bätttre än schlagerfinalen för er en lördagskväll?

Önskar att jag hade det. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Av det jag hört hittills så är jag inte förvånad över att Loreen är favorittippad.

Har inte varit några "wow" låtar än så länge.

Rysslands nummer var OK.

Jag gillade även Islands låt. Refrängen var dock ingen höjdare, men intro och vers gillade jag.

Jag tror faktiskt att Loreen kan vinna rubbet i år om.

Ryssland har väl också en stor chans med tanke på originaliteten.

Vi får se 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...