Jump to content
Annons

Kretspartiet (KP) värvar medlemmar!


Martin

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Finns det underavdelning för lätt böjda hård diskar 😄 så är jag på haha

Du är inskriven! T-shirt och kofot kommer på posten! slå sönder resten av datorn också så uppgraderar vi dej till hedersmedlem! 😉

Gör som dessa modiga medborgare! Slå sönder skiten innan det är försent! (OBS: vi ställer oss inte bakom dom som inte är innerligt arga utan förstör dessa för att få uppmärksamhet. Även om dom gör oss en tjänst!)

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Detta tycker jag är ingångsläget/lägsta nivån för medlemskap 😄

http://www.youtube.com/watch?v=22aMxVOxp8w&feature=channel

Vid ett annat tillfälle och oxå givetvis mitt i natten efter timmar av mecklande och fanskapet bara bråkade så blev jag så jävla trött påt att jag bestämde nu jävlar åker den i ån. Sagt och gjort ut i snön och gjorde handgranats kastet som man har sett på film, dvs vid båge.

Dunk sa det fan det var ju is på ån hehe hade glömt det. Fiasko alltså hehe

Redigerat av BurninSven
Link to comment
Dela på andra sajter

Fyfan vad bra!!!!!!!!! slå sönder skiten förfan! man behöver max 2500 mb till sina saker, hela livet! stora hårddiskar är farligt, folk kan spara så mycket skit att dom blir helt tyngda i skallen av allt skit på dom!

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Du kanske faktiskt skulle ta och föregå med gott exempel. Det är inte förtroendeingivande att den käre ledaren spenderar såpass mycket tid med sina kretsar.

Fast nu försöker han skaffa sig nya kretsar. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast nu försöker han skaffa sig nya kretsar. 😆

😆

Men hur jag än vrider och vänder på det så får jag en underlig känsla av att det är runt den mycket blygsamme ledaren/"talesmannen" det mesta kretsar... 😉

Men jag antar att det är så det ska vara 🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

är jag blyg nu också? jaha. får väl köpa nya kläder då, alltid är det nått. att politik ska vara så förbaskat buggigt! nä. men detta handlar inte om mej, det handlar om kretsjävlarna.

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

är jag blyg nu också? jaha. får väl köpa nya kläder då, alltid är det nått. att politik ska vara så förbaskat buggigt!

Jepp nya kläder kan vara ett stort plus. Men glöm inte bort regel #1a: "diskret med ett statement".

Men talskrivare behöver du ingen. Än mindre någon mediatränare.

Go man, go! Är själv inte intresserad av något medlemskap men följer er härmed med stor nyfikenhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni må skämta och braka grabbar! men det här viktigt! ödet hänger på oss! vi måste utveckla vårt manifest, och få bollen i rullning! Kretsarna måste dö. Tänk på hur mycket dom förstört för er genom åren? bara tänk efter....

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst har kretsarna pajat mången trevliga inspelnings-sessioner men jag har kommit över det nu och gått vidare ☺️

Den här bollen ni ska få i rullning väcker min nyfikenhet. Vad är det för boll?

Har ni sytt ihop den själva eller är det en köpeboll?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Visst har kretsarna pajat mången trevliga inspelnings-sessioner men jag har kommit över det nu och gått vidare ☺️

Den här bollen ni ska få i rullning väcker min nyfikenhet. Vad är det för boll?

Har ni sytt ihop den själva eller är det en köpeboll?

Det är en handsydd boll gjord i flätat tigerhår med skinn från elefanten och innuti finns det ett avsågat horn från en noshörning. Den drivs inte på el, och den kan inte heller övertalas utan den har en egen vilja, som man måste respektera. Detta är själva grundbulten i vår politik.

Edit: att respektera bollarna.

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är en handsydd boll gjord i flätat tigerhår med skinn från elefanten och innuti finns det ett avsågat horn från en noshörning. Den drivs inte på el, och den kan inte heller övertalas utan den har en egen vilja, som man måste respektera. Detta är själva grundbulten i vår politik.

Wunderbar, Martin!! 😆 Organisk boll FTW, liksom.

Men... Hm. Tror ni inte att ni eventuellt kommer att reta upp militanta djurrättsgrupper med er boll (tillverkad av enbart utrotningshotade djurarter?) 😕

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Det är ju det som är grejen! djuren har självmant valt att dö för att ge oss deras pälsar och hår och skinn, för att rädda dem själva, för dom har räknat ut att om kretsarna vinner över oss så kommer tillslut krestarna döda dom. Det här är alltså ett ropp på hjälp även från djurriket! 😄

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Det e som en snöboll som bara blir större och större ju mer man rullar, men den suger åt sig megabyte istället. Då behöver man inte slå sönder skiten för det funkar inte utan. Men för säkerhets skull fram med släggan och dra te ett par gånger ändå. Man vet aldrig kolla bara hur det gick i Terminator det blev ett jäkla slit för att ordna till ett igen.

Edit o credit: la till ett att det måste va ordning på språket här detta kanske hamnar i valmanifestet. Eller val festen där ere blött kan jag lova

Redigerat av BurninSven
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Förresten så vill vi se mera fysiska bevis i form av filmer här som visar när ni går loss på grejorna eller var, hur och när vi kan komma och hämta era datorer. OBS vi tar bara dom senaste med ivy bridge och minst i7 samt ssd diskar och kola ljudkort, lägg fram mickarna och preamparna oxå så vi slipper åka två gånger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får inte förirra oss själva och fokusera på det fysiska, vi glömmer för lätt den psykiska kraft som kretsar besitter på oss människor. Även en sönderslagen krets har en psykisk kraft att räkna med, även fast den slocknat. Därför får vi inte vara fega, vi måste även bränna ur kretsarna ur våra mentala minnesbilder, ja, kanske till och med formatera om själva hjärtat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju det som är grejen! djuren har självmant valt att dö för att ge oss deras pälsar och hår och skinn, för att rädda dem själva, för dom har räknat ut att om kretsarna vinner över oss så kommer tillslut krestarna döda dom. Det här är alltså ett ropp på hjälp även från djurriket! 😄

😆😄

Ni kommer att få mycket flak (garanterat kretskortsfritt men däremot fyllt med jättemassor av splitter) för det där med djuren (för jag tror inte i min vildaste fantasi att djuren självmant valde att bli bollar. Elefanten och noshörningen hade nog hellre betat gräs på savannen medan tigern nästan mer än säkert hade chillat i det gröna helvetet) men jag önskar er lycka till. You're gonna need it, bro 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

En dokumentär om en stackars man som först förlorade sin moder, och sedan fick sitt liv förstört på grund av dessa jävla kretsar, myndigheterna som själv är en del av denna skit tar inte en droppe till ansvar eftersom dom själv blir körda i röven av kretsarna:

http://svtplay.se/t/...okument_inifran

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...