Jump to content
Annons

vad är prickarna under vår Avatar?


DaCriLL

Recommended Posts

Annons

THANK U!

som det har eggat mig.

EDIT: kan nån trevlig moderator ta bort en tråd jag gjorde i off topic med samma namn?

visste inte off topics inte kommer upp på aktiva ämnen.

kan oxå flytta denna tråd till lämpligt ställe, passar kankse inte in på "förslag till sajten"

tack på förhand 🙂

Redigerat av DaCriLL
Link to comment
Dela på andra sajter

trevlig attityd 😳

Äh, tänk inte på det det 😛 Det är bara allas vår Neosus. Vi släpper ut honom från Längsta ibland och då kan det bli lite...eh...tokigt.

Det ska aldrig upprepas, promise 😑

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Men du har ju 3 prickar men det står ju bara "Medlem" på dig? 😮

mmm men jag tror att det var texten ovanför avataren som åsyftades 😑

Där är jag veteran (d v s >1000 inlägg. Hur nu fan det gick till 😳😆 ) och det är det som menas med prickarna.

Tror jag...

Fast...

Eller okej. Så är det.

😱

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

persuader (oregistrerad)

😆

Sh*t! Jag såg precis att jag har passerat 19000... Scary! 😳😱

dax att börja i en knypplingskurs för att få lite annat att syssla med 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

dax att börja i en knypplingskurs för att få lite annat att syssla med 😆

...fast å andra sidan är det nog inte så farligt. Jag blev medlem 2004, så det är inte mer än 2375 inlägg per år eller ca 6.5 inlägg om dagen. Det hinner väl vem som helst med?

Link to comment
Dela på andra sajter

...fast å andra sidan är det nog inte så farligt. Jag blev medlem 2004, så det är inte mer än 2375 inlägg per år eller ca 6.5 inlägg om dagen. Det hinner väl vem som helst med?

antar att det eskalerar med åren, desto mer kunskap man får in desto mer kan man ge ut,

själv kan jag knappt ett skit så då startar man sånna här trådar 😄😎

Link to comment
Dela på andra sajter

antar att det eskalerar med åren, desto mer kunskap man får in desto mer kan man ge ut,

själv kan jag knappt ett skit så då startar man sånna här trådar 😄😎

Men nu är det ju såhär att Claes föddes med en koaxialkabel istället för navelsträng (samt med ett ansiktsuttryck liknande den här; 😉). Redan vid tre års ålder kunde han räkna ut stående vågor, problemfrekvenser, löda TRS-kablar och hade en potentiometer i nacken. I femårsåldern hade han plockat ihop sin första dator och i de tidiga tonåren akustikbehandlade han sitt pojkrum efter givna regler. Resten är historia...

Claes är helt enkelt inte som oss andra.

Han är en enda stor sweet spot hela han 🥰

...ja, och Valle då också såklart

Redigerat av CHAE
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

[...] Jag blev medlem 2004, så det är inte mer än 2375 inlägg per år eller ca 6.5 inlägg om dagen. [...]

Jomen dåså! 😆

Keep it up, Claes, du är en klippa alla dagar i veckan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men nu är det ju såhär att Claes föddes med en koaxialkabel istället för navelsträng (samt med ett ansiktsuttryck liknande den här; 😉). Redan vid tre års ålder kunde han räkna ut stående vågor, problemfrekvenser, löda TRS-kablar och hade en potentiometer i nacken. I femårsåldern hade han plockat ihop sin första dator och i de tidiga tonåren akustikbehandlade han sitt pojkrum efter givna regler. Resten är historia...

Claes är helt enkelt inte som oss andra.

Han är en enda stor sweet spot hela han 🥰

...ja, och Valle då också såklart

😆

Känner i nacken om det kanske börjar växa fram en sådan där Matrix-koppling.

Nej - inte ännu, men kanske snart... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...