Jump to content
Annons

Guten heute alle leute!


robolse

Recommended Posts

Jag kanske ska ta och presentera mig hĂ€r 🙂

Jag Ă€r en glad musikant med gitarr som huvudinstrument och som har varit fascinerad av inspelning bra lĂ€nge, har spelat in saker med varierande ambitionsnivĂ„ i en 10-15 Ă„r nĂ„nting nu. Är en hyfsat nybliven husĂ€gare sĂ„ nu har det kommit ett bra tillfĂ€lle till att fixa sig sin egen lilla studio 🙂

Är hĂ„rdrockare sedan lĂ€nge, troligtvis alltid varit. Mitt första blandband (frĂ„n 87-88, nĂ€r jag var 6-7 Ă„r, inspelat frĂ„n gamla goda Tracks i P3...) innehöll bĂ„de Alice Coopers Poison och Guns n Roses Paradise City som jag minns att jag gillade 🙂 Att bandet innehöll bĂ„de Martikas Toy Soldier och UB40 Red Red Wine Ă€r en annan femma 😄 Annars var det i samband med Metallicas Sad But True i TVn nĂ€r jag var 10 Ă„r som min hĂ„rdrockande - och gitarrspelande - karriĂ€r började.

Spelar idag bas i ett band och gitarr i ett par andra konstellationer och ser fram emot att fÄ ihop en trevlig studio pÄ hemmaplan dÀr man kan elda pÄ kreativiteten!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Tackar allihop!

VĂ€lkommen hit! 🙂

(Fast du vet vĂ€l att din rubrik betyder "God idag allihop!"?) 😉

Ja, pĂ„ ett ungefĂ€r visste jag det, men hĂ€lsningen har ju en sĂ„ trevlig klang sĂ„ jag tyckte att det fick gĂ„ Ă€ndĂ„ 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...