Jump to content
Annons

Mannen bakom den tuffa hårdrockaren med geten!


mietek

Recommended Posts

Annons
  • 1 månad senare...

Vad hände?

Var du ute i lördags och blev utan ragg, gick hem ensam och öppnade vinflaskan som låg på kylning och slaskade i dig de ljumma räkorna alldeles ensam och tänkte:

"nu faan ska jag presentera mig på forumet!" Du skrev och du drack, skrattade och skrev och drack lite till. Blev gråtmild över en gammal flickvän och skrev om henne. Drack mer. Räkor i tangentbordet. Vem bryr sig? Du skrev om gymnastikläraren som kallade dig "knubbis" i sexan.

Sjöng in ett spår a capella med en låt av Lionel Richie, det lät så jävla bra så du lade upp det i din presentation. Du somnar med höger pannlob på enter.

Söndag, du vaknar med en konstig känsla, det luktar gamla räkor i rummet, du undrar om gårdagens ragg är kvar fortfarande innan du kommer på att det inte blev något. Du hittar räkskalen på golvet runt datorn. Loggar in på Forumet och ser vad du skrev . Får svår ångest och tar bort allt.

Några dagar senare; jag loggar in på din presentation, ser ditt ynkliga "hej" och börjar spekulera vilt varför du redigerat din presentation så svårt....

Hursomhelst, välkommen och hälsa geten!

R

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad hände?

Var du ute i lördags och blev utan ragg, gick hem ensam och öppnade vinflaskan som låg på kylning och slaskade i dig de ljumma räkorna alldeles ensam och tänkte:

"nu faan ska jag presentera mig på forumet!" Du skrev och du drack, skrattade och skrev och drack lite till. Blev gråtmild över en gammal flickvän och skrev om henne. Drack mer. Räkor i tangentbordet. Vem bryr sig? Du skrev om gymnastikläraren som kallade dig "knubbis" i sexan.

Sjöng in ett spår a capella med en låt av Lionel Richie, det lät så jävla bra så du lade upp det i din presentation. Du somnar med höger pannlob på enter.

Söndag, du vaknar med en konstig känsla, det luktar gamla räkor i rummet, du undrar om gårdagens ragg är kvar fortfarande innan du kommer på att det inte blev något. Du hittar räkskalen på golvet runt datorn. Loggar in på Forumet och ser vad du skrev . Får svår ångest och tar bort allt.

Några dagar senare; jag loggar in på din presentation, ser ditt ynkliga "hej" och börjar spekulera vilt varför du redigerat din presentation så svårt....

Hursomhelst, välkommen och hälsa geten!

R

Hehe,

målande text!

Undrade varför presentationen var så kort, om den var efterediterad/censuerad och sen läste jag din kommentar och tänkte "va f-n hade han räkorna framme för om inte dejten var fixad?"...

... innan jag såg att du skojade/spekulerade. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha.

Nej, jag var vid mina sinnens fulla bruk både när jag skrev den och

när jag censurerade den. Tyckte nog helt enkelt det var lite för trevligt, kom sedan på att jag inte känner för att vara så jävla trevlig. Hej!

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha.

Nej, jag var vid mina sinnens fulla bruk både när jag skrev den och

när jag censurerade den. Tyckte nog helt enkelt det var lite för trevligt, kom sedan på att jag inte känner för att vara så jävla trevlig. Hej!

Hej och välkommen till forumet. hoppas att du ska trivas här 🙂

OCH geten!

😆

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit medlem i 6 år och 1 139 inlägg, men tack ändå!

Ja jo, jag vet... Försökte mig på ett yttepyttigt litet skämt men det gick käpprätt åt skogen ☺️

Nej just det, du ville ju gömma den där trevliga sidan av dig själv. My bad... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

haha.. Jäkla Roffe, vad jag skrattade.. ja presentationen var rykande kort men en 6 årig inventarie behöver väl inte förklara sig?

Retroaktivt välkommen dock eftersom jag inte sa något för 6 år sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...