Jump to content
Annons

Tack för mig


Bodhi

Recommended Posts

Och vaddå "som inte ens vågar uppge ditt riktiga namn"... Har du sett min signatur ("Valenzia Vision")? Om du klickar på länken så får du inte bara mitt fullständiga namn, du får några bilder på mitt fula tryne, du får mitt mobilnummer och till och med min hemadress... Wow, Sherlock!

Valentine Pecovnik heter jag för övrigt.

Genast var jag tvungen att klicka! Tråkigt att du var så ful, men kul att du gör så bra musik, lyssnade på senaste Hellvallaburn, ska lyssna igenom mera stuff senare.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
BurninSven (oregistrerad)

Fan va trött man blir för man tror hela tiden att det måste finnas nån anledning men alltså det är nog helt enkelt så att det är bromsolja (eller bromsvätska som man ska säga om man är bilmek så ingen tar fel) i systemet på en del här. Ett jävla kaxande och bla bla bla och hela jävla tiden ska det hoppas på hit och dit och mästras och fan och hans moster. Alltså fatta det det är ingen jävel som blir imponerad kanske full i skratt och en och annan nykomling som kanske skräms iväg men i övrigt så vinner du dina battles bara i dit eget huvve. Alltså det måste bara vara nåt fel hur fan mår du.

Så kan jag känna ibland när jag läser en del inlägg på forumet. Gruppkram eller hjortmassgök jag vet ju vad jag väljer i alla fall. Hare hörru

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va trött man blir för man tror hela tiden att det måste finnas nån anledning men alltså det är nog helt enkelt så att det är bromsolja (eller bromsvätska som man ska säga om man är bilmek så ingen tar fel) i systemet på en del här. Ett jävla kaxande och bla bla bla och hela jävla tiden ska det hoppas på hit och dit och mästras och fan och hans moster. Alltså fatta det det är ingen jävel som blir imponerad kanske full i skratt och en och annan nykomling som kanske skräms iväg men i övrigt så vinner du dina battles bara i dit eget huvve. Alltså det måste bara vara nåt fel hur fan mår du.

Så kan jag känna ibland när jag läser en del inlägg på forumet. Gruppkram eller hjortmassgök jag vet ju vad jag väljer i alla fall. Hare hörru

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

(OK, Jonnie... Jag har sett dig "smyga omkring" här inne sedan jag ställde frågan ovan, men du tänker inte svara. Jag tyckte att jag förtjänade ett svar.)

Detta är något jag får rätt så ofta; små vesslor som dyker upp slänger ur sig något för att "testa björnen". Och när björnen grymtar till springer vesslan genast tillbaka ner i sitt hålsystem.

Vad var det nu sådant kallades?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kära Valle. Tack för att du visar mig sådant intresse. är du paranoid? Sitter du och förföljer folk IRL också?

Detta är Bodhis "avskedstråd". Den är uppenbarligen inte lika intressant för mig som den är för dig och ditt ego.

Om vi alla tittar tillbaka i tråden så märker man när den flippar ur. Man behöver inte vara rymdingenjör för att inse att det är när DU kommer in och levererar ett fullständigt onödigt påhopp som inte hör dit på en person som skriver i genrella termer som tråden flippar ur.

Uppenbarligen är du "klipsk" och får för dig att han pratar bland annat om sådana som dig. Trots att han inte nämnt några namn tar du såklart åt dig och kommer in o slänger ifrån dig rent trams och dravel ... kalla det vafan du vill.

Du kommer in i tråden och slänger ifrån dig massa skit i en avskedstråd. En tråd där TS säger att han lämnar forumet för att han uppenbarligen är trött på vissa personers stil på forumet.

Alla som håller med eller beklagar sig över detta ska du givetvis försöka förminska eller krossa i en intern argumentation. Det är så jag ser på det, och jag tror att många andra gör det as well.

Du håller givetvis inte med, förståeligt. Hur hade du någonsin kunnat göra det?

Så jag menar helt enkelt att du ska ta dig en ordentlig titt på dig själv, så förstår du vad jag menar med: "Där Valle skriver, där spårar trådarna ur". Uppenbarligen behövde du ha en lång fin förklaring av mig.

Eftersom jag trodde du kunde dra den slutsatsen själv struntade jag i att svara dig. Och vips, så stod tråden stilla i några dagar. Beviserligen är det så man får tyst på dig och ditt ideliga snack.

Du är ingen björn. Du är en pajas.

PS. Vänligen sluta stalka mig, sitt inte uppe hela din vakna tid och spionera på vilka som är inne och läser detta ämne just nu. DS.

Vill du mig något i fortsättningen så föreslår jag att du skickar mig ett PM. Jag har inte för avsikt att smutsa ner kära Bodhis avskedstråd ytterligare.

Förlåt mig på förhand.

EDIT: Om du nu Valle, mot förmodan, inte kan identifiera vilket inlägg som får tråden att spåra ur helt och hållet så hjälper jag dig lite på traven. Inlägg 15# i denna tråd.

Redigerat av Jonnie
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, vi får hoppas att han har det bra.

Klart jag gör, jag fick ju en Oscar 😄

Erkänn att din senaste tråd endast är ett försök att tävla med min gyllene statyett! 😛

(obs skämt, jag vet att du har en seriös tanke med tråden)

Redigerat av Bodhi
Link to comment
Dela på andra sajter

(obs skämt ...)

Helt jävla onödig editering där 😄

(PS: Hade seriös tanke med tråden, snarare. Efter två hundra inlägg hade jag inget annat val än att retirera, eftersom allt det "seriösa" försvann bland mycket OT. Och nu är det bara en död häst man sparkar på...)

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt jävla onödig editering där 😄

(PS: Hade seriös tanke med tråden, snarare. Efter två hundra inlägg hade jag inget annat val än att retirera, eftersom allt det "seriösa" försvann bland mycket OT. Och nu är det bara en död häst man sparkar på...)

Jag vet, även jag har drabbats av bomullsinlindarångest, och jag som redan lindade... 😄

Anyhoo, det kan hända att jag likväl får lämna tillbaka min buckla och göra en ansats att hålla mig borta från forumet. Trots en önskan att hänga här, så pallar verkligen inte med allt tjafs - och då menar jag inte med dig eftersom jag upplever att det aldrig blir gruff "på riktigt" mellan oss - utan med några där hur jag än försöker bagatellisera konflikten, skämta om det hela eller bygga broar, 😄 så känns det som att försöka resonera med ett ilsket troll.

Nä, Bodhi out, it's doobie time! Ha en skön kväll alla 🙂

P.S. Tack för omtanken Jonnie, 🙂 men det är lugnt, Valle och jag bor i samma sömniga stad så jag vet var hans brevlåda bor så vi lider nog båda av samma oförmåga att ta den andres gliringar på allvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

det kan hända att jag likväl får lämna tillbaka min buckla och göra en ansats att hålla mig borta från forumet

Behåll bucklan – och strunta i avskedsceremonin; risken är annars att du vinner den igen, vilket skulle bli historiskt. Ingen vill ha två bucklor! 😉

BTW, du har PM.

Redigerat av Valle
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
BurninSven (oregistrerad)

Fan fan fan jag vill ha tre minst men inget tjafs nu det är bara att lämna över dom. Ja ja ja det e sent jag vet men va vakna då det blir så jävla ensamt att titta i spegeln och träta med sig själv. Öj nä tänk om nån läser skulle aldrig ha skrivit det där.

😄 Gå In Pis Bhodi och välkommen tillbaka vi ska städa här så det är läge snart igen.

Gott Nytt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...