Jump to content
Annons

Tack för mig


Bodhi

Recommended Posts

Med tanke på allt tjafsande som är på forumet, och den senaste parodin på det manliga släktet som Baronessans välkomsttråd mynnade ut i, så är det dags för mig att ta en längre paus. Främsta anledningen är inte någon enskild person här, utan att modereringen är närmast obefintlig. Det ska gå bra långt innan en admin går in och styr upp saker, vilket leder till att folk tänjer allt mer på gränserna. OT är en sak, sånt tycker jag många gånger bara hör till chatformen som ett forum ofta får, men de rena personangrepp som varje dag förekommer här - medlemmar tillåts till och med att ha signaturer som i praktiken gränsar till angrepp på andra medlemmar - är rent ut sagt bedrövligt.

Jag har själv varit admin på diverse forum så jag vet vilket jobb det är att hålla ordning, men med tanke på att jag sett en å annan medlem försvinna på senare tid, så tror jag att det vore bra att styra upp det lite.

De flesta här på forumet är ju schyssta typer, så det är tråkigt när få förstör för många.

Jag kommer att ha kvar min profil, så ifall någon vill nå mig är det bara att skicka PM. Tack för den här tiden alla sköna snubbar som jag haft givande diskussioner med, rock on! 🙂

Bodhi

http://youtu.be/CAP-Xj4Fz18

Redigerat av Bodhi
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
BurninSven (oregistrerad)

Tråkigt Bodhi. Min tanke är i första hand om dessa bråkande galenpannor som du oxå reagerar på verkligen är musik intresserade för verkliga sådana är i varje fall i min värld precis som du säger fredliga peace_lovers.

Välkommen tillbaka när som helst så sopar vi banan med dom och städar upp så det blir rumsrent här. Skulle detta mitt uttalande på nåt sätt uppfattas som provocerande så må det vara hänt och det är bara att deleta mig i så fall, det går jättebra och jag kommer inte att lida en sekund.

Peace & Love Peeps det går det åt om världen ska rulla åt rätt håll

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaaee, jag vet inte om det är rätt taktik att några onda varelser ska utestänga dig från all godhet som finns här,

att några dårar ska hindra dig från att ta del av all visdom,

att några ovänner ska utestänga dig från dina vänner.

Man kan ta en paus från Forumet för att man vill det, vilket jag gör regelbundet, men aldrig på grund av någon annan!

/R

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Vet hur det känns, var själv tvungen att ta en längre paus helt nyligen för att orka med allt tjafs och allt "du har fel!" så fort man öppnade munnen. återvände dock eftersom jag brann av lust att få diskutera ljudteknik och musik igen. Förhoppningsvis känns det bättre för dig också om du får lite vila härifrån ett tag.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för alla schyssta hälsningar. Det är svårt att hålla sig härifrån, märkte jag, lusten att nörda ner sig med likasinnade tar över... 😄

Tyvärr tog det inte lång tid när man kom tillbaka innan det återigen var någon som gick igång med personattacker. Fattar överhuvudtaget inte poängen med att hålla på och tracka någon forummedlem som man har fått för sig att man inte gillar. Rena dagis-nivån.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr förekommer de här tråkiga tongångarna på i stort sett alla forum nuförtiden. Somliga tror att de som sitter "på andra sidan" är gjorda av ettor och nollor och inte är några riktiga människor. Och sedan finns det dem på alla forum som är villiga att gå över lik för att hävda sin ståndpunkt och trycka ned alla som inte tycker precis som dem. Jag är rädd att vi nog alla måste vänja oss =/

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet hur det känns, var själv tvungen att ta en längre paus helt nyligen för att orka med allt tjafs och allt "du har fel!" så fort man öppnade munnen. återvände dock eftersom jag brann av lust att få diskutera ljudteknik och musik igen. [- - -] Somliga tror att de som sitter "på andra sidan" är gjorda av ettor och nollor och inte är några riktiga människor. Och sedan finns det dem (...) som är villiga att gå över lik för att hävda sin ståndpunkt och trycka ned alla som inte tycker precis som dem. Jag är rädd att vi nog alla måste vänja oss =/

Vad som verkar gå dig obemärkt förbi i ditt whineri ovan är att du framställer dig som någon sorts idealmedlem för forumet – åh, jag vill ju bara diskutera musik. åh, jag vill ju bara diskutera ljudteknik. åh, vad det är synd om mig... bo hoo hoo.. etc. – bara för i nästa vändning leka psykoanalytiker där du på ett lika nedvärderade sätt som med de uttryck du använder spyr galla över de som har lite mer skinn på näsan.

Det är ett typiskt exempel på att alla de som ska leka moralpoliser är av exakt samma jävla skitkaliber som forumtroll.

Om du nu inte inte står ut med att "du har fel", så varför inte bara get the fuck out istället för att sitta här och lipa...

  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Om du nu inte inte står ut med att "du har fel", så varför inte bara get the fuck out istället för att sitta här och lipa...

Hmm. Det är för att det är trevligare med ett forum som har god stämning. Men du har rätt. Vi som vill ha det kan ju starta ett nytt forum och ha nolltolerans mot bullies.

Trevlig helg!

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm. Det är för att det är trevligare med ett forum som har god stämning. Men du har rätt. Vi som vill ha det kan ju starta ett nytt forum och ha nolltolerans mot bullies.

Trevlig helg!

Märk nu mycket väl att ditt inlägg innehöll precis lika mycket sarkasm och "bullying" som jag antar du tyckte att mitt gjorde.

Ännu en som har noll koll och leker moralpolis men som är av samma skitkaliber som ett forumtroll. Du kommer aldrig att komma undan dig själv.

  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

side_oscar.jpg

Wow, det här trodde jag aldrig skulle hända... Jag är mållös. Jag vill tacka min producent, som har stöttat och trott på mig hela den här tiden, min familj och mina vänner som gett mig kärlek och konstiga blickar när jag pratat om min forumtid, min makeup-artist som fick ta kvällskurser i plastikkirurgi, way to go Edna, min sponsor Malmö Stadsteater och... och... och... Cue the music! Cue the music, he's going down! 😛

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad som verkar gå dig obemärkt förbi i ditt whineri ovan är att du framställer dig som någon sorts idealmedlem för forumet – åh, jag vill ju bara diskutera musik. åh, jag vill ju bara diskutera ljudteknik. åh, vad det är synd om mig... bo hoo hoo.. etc. – bara för i nästa vändning leka psykoanalytiker där du på ett lika nedvärderade sätt som med de uttryck du använder spyr galla över de som har lite mer skinn på näsan.

Det är ett typiskt exempel på att alla de som ska leka moralpoliser är av exakt samma jävla skitkaliber som forumtroll.

Om du nu inte inte står ut med att "du har fel", så varför inte bara get the fuck out istället för att sitta här och lipa...

Ja att du (som inte ens vågar uppge ditt riktiga namn) skulle komma med ett elakt svar på det inlägget förvånar mig inte. Hela ditt liv verkar ju kretsa kring att sprida så mycket ilska och bitterhet omkring dig som det bara går. Du måste ha ett j*vligt jobbigt liv, den saken är säker. Hela du är som ett minfält som exploderar för minsta lilla sak som råkar komma för nära. Smickrande dock att du säkert ägnade två minuter åt att skriva ett inlägg bara för att hacka på mig.

Hoppas att någon bjuder dig på pepparkakor till jul, du verkar behöva det.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad som verkar gå dig obemärkt förbi i ditt whineri ovan är att du framställer dig som någon sorts idealmedlem för forumet – åh, jag vill ju bara diskutera musik. åh, jag vill ju bara diskutera ljudteknik. åh, vad det är synd om mig... bo hoo hoo.. etc. – bara för i nästa vändning leka psykoanalytiker där du på ett lika nedvärderade sätt som med de uttryck du använder spyr galla över de som har lite mer skinn på näsan.

Det är ett typiskt exempel på att alla de som ska leka moralpoliser är av exakt samma jävla skitkaliber som forumtroll.

Om du nu inte inte står ut med att "du har fel", så varför inte bara get the fuck out istället för att sitta här och lipa...

Med all respekt Valle, du agerar lika mycket forumpolis som övriga berörda inkl undertecknad 😉 Jetblack pratar ju i generella termer, men du ger dig på honom personligen. Varför kan vi inte bara diskutera utan att behöva försöka sänka den vi pratar med?

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja att du (som inte ens vågar uppge ditt riktiga namn) skulle komma med ett elakt svar på det inlägget förvånar mig inte. Hela ditt liv verkar ju kretsa kring att sprida så mycket ilska och bitterhet omkring dig som det bara går. Du måste ha ett j*vligt jobbigt liv, den saken är säker. Hela du är som ett minfält som exploderar för minsta lilla sak som råkar komma för nära. Smickrande dock att du säkert ägnade två minuter åt att skriva ett inlägg bara för att hacka på mig.

ännu en psykoanalys. Grattis!

Jag hackade inte, jag bara redogjorde verkligheten

Och vaddå "som inte ens vågar uppge ditt riktiga namn"... Har du sett min signatur ("Valenzia Vision")? Om du klickar på länken så får du inte bara mitt fullständiga namn, du får några bilder på mitt fula tryne, du får mitt mobilnummer och till och med min hemadress... Wow, Sherlock!

Valentine Pecovnik heter jag för övrigt.

  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Wow, det här trodde jag aldrig skulle hända... Jag är mållös. Jag vill tacka min producent, som har stöttat och trott på mig hela den här tiden, min familj och mina vänner som gett mig kärlek och konstiga blickar när jag pratat om min forumtid, min makeup-artist som fick ta kvällskurser i plastikkirurgi, way to go Edna, min sponsor Malmö Stadsteater och... och... och... Cue the music! Cue the music, he's going down! 😛

😄

Med all respekt Valle, du agerar lika mycket forumpolis som övriga berörda inkl undertecknad 😉 Jetblack pratar ju i generella termer, men du ger dig på honom personligen. Varför kan vi inte bara diskutera utan att behöva försöka sänka den vi pratar med?

Om jag "sänkte" honom så var det definitivt inte det som var meningen. Men å andra sidan sär är Jetblack ingen ängel själv; han har namngivit mig i ganska så "sänkande" inlägg...

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Märk nu mycket väl att ditt inlägg innehöll precis lika mycket sarkasm och "bullying" som jag antar du tyckte att mitt gjorde.

ännu en som har noll koll och leker moralpolis men som är av samma skitkaliber som ett forumtroll. Du kommer aldrig att komma undan dig själv.

Fast i ärlighetens namn så var jag inte sarkastisk; däremot så innehöll ditt inlägg en god portion av den psykoanalys som du själv inte gillar 🙂

Jag har vant mig vid att när man skriver något så får man räkna med att Valle kommer med sina Valleögon och Valleanalyserar inlägget, vrider och vänder på det och om man med all önskvärd tydlighet inte vill stöta sig med någon så hittar du ändå något som går att identifiera som något "elakt". Det är faktiskt skickligt 😄

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad som verkar gå dig obemärkt förbi i ditt whineri ovan är att du framställer dig som någon sorts idealmedlem för forumet – åh, jag vill ju bara diskutera musik. åh, jag vill ju bara diskutera ljudteknik. åh, vad det är synd om mig... bo hoo hoo.. etc. – bara för i nästa vändning leka psykoanalytiker där du på ett lika nedvärderade sätt som med de uttryck du använder spyr galla över de som har lite mer skinn på näsan.

Det är ett typiskt exempel på att alla de som ska leka moralpoliser är av exakt samma jävla skitkaliber som forumtroll.

Om du nu inte inte står ut med att "du har fel", så varför inte bara get the fuck out istället för att sitta här och lipa...

Med all respekt så kunde du skickat detta i ett pm till jetblack.

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

däremot så innehöll ditt inlägg en god portion av den psykoanalys som du själv inte gillar 🙂

Jomenvisst gjorde den det. Jag skiter i om medlemmar vill "analysera" mig, det händer hela tiden. Det är när "psykoanalytikern" själv blir förnärmad när han får smaka på sin egen medicin som jag reagerar. Fel? Möjligt. Men jag är konsekvent.

Det är faktiskt skickligt 😄

Någon forummedlem sa att det berodde på att jag lider av någon neurotisk/psykisk sjukdom, apropå "psykoanalytiker".

Med all respekt så kunde du skickat detta i ett pm till jetblack.

Ja, det kunde jag ha gjort.

Redigerat av Valle
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...