Jump to content
Annons

En till musiker på forumet


SebastianArdavan

Recommended Posts

Tjena

Jag heter Sebastian, är 20 år. Jag spelar huvudsakligen piano och gitarr samt sjunger. Jag skriver mycket själv och använder mig av logic när jag gör låtar.

Jag gick egentligen med i det här forumet av en anledning och det är att hitta flera musiker att sammarbeta med. inte bara för inspelning av låtar utan också för att bara spela med andra och få inspiration. som en musker är ju trots allt spelandet av musik det som jag tycker om. produceringen är endast en biprodukt som jag är tvungen att behärska.

Jag söker huvudsakligen, sångerskor, pianister, och sångare.

sångerskor behöver jag från gång till gång i mina låtar. ibland som backupvocals och i bland i duetter så de söker jag mest i inspelnings syfte men också för att spela med.

Jag söker också en väl kompetent pianist att ha i låtar ibland men också till stor del också för att jag vill ha en duktig sådan att latja med ibland.

sångare söker jag för att jag gärna vill köra lite acappella musik. mest bara på kul.

förutom detta är jag öppen för alla möjliga sammarbeten! det är bara komma med förslag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Välkommen Seb.

Det låter som om du har spännande projekt i startgroparna och det blir spännande att få lyssna på dem så småningom.

Hoppas att du hittar vad du söker här på forumet.

mvh

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...