Jump to content
Annons

Idag är det Fredag! :)


hackeman

Recommended Posts

Annons

Vilket får mig osökt att tänka på det gamla pudelrockbandet Vandenberg´s halvsemipudelnästanhitlåt "Friday night"

I cant wait till friday nighjt

gonna let it gooooooo

Fridays okej

I get my pay

Spend it all night

On rock women and wine......

För övrigt undrar jag varför jag kan komma ihåg den här otroligt dåliga textraden, men ibland när jag rest mig och gått från soffan till köket så har jag glömt varför jag gick dit....? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

friday.gif

Är det inte väldigt ologiskt att "d" och "a" skrivs så? Jag menar, de är ju ganska lika, men i den ena ska man göra kringlan först, och i den andra ska man göra strecket först. Var ska detta sluta? Hur ska framtida generationer kunna kommunicera? 🙂

Vore det inte bättre att skriva "d" med vänstra handens ringfinger och "a" med vänstra handens lillfinger? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken fredag det blev idag då, har hunnit med att träffa Olsberg, hälla kokande vatten över mitt vänstra ben, vinna ett m-box2-paket och nästan sälja en låt.

Livet är gott.

Link to comment
Dela på andra sajter

En ganska originell fredagskväll, hockey hela aftonen. Däremot imorrn så går man ut lugnt med kaffe och tårta här för att fira migsjälv för att sedan gå ut stenhårt med tung förfest och senare ut på stan. Dock avslutas helgen med en hockeymatch mot Tranås.

Tranås? Vart e du från?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte, jag gör inte något speciellt egentligen. Undervisar, sitter hemma och larvar mig, gör en låt ibland och vips så är veckan slut. Tycker det går alldeles för fort.

Jag är i det stadiet då jag tycker att fyra timmar är lite lite för att göra något vettigt på... :rolleyes:

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...