Pazo Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 😑☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 k-k-k-kallt när elementet i replokalen är pankaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shimmen Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 k-k-k-kallt när elementet i replokalen är pankaka. v-v-v-varmt när fläkten i replokalen (som ligger i en skyddsrumskällare och ett gäng med oduschade metalkillar spelar i 4 timmar innan mitt band) är pankaka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 Jo tack, det är bra. Själv? 😄 Gött att höra Pico. Såg att du kommit igång me musiken mer nu, kul! Jo tack, det e la sådär. Har börjat bli skoltrött såhär nu under tredje året, väldigt svåra kurser, och så e andra saker inte helt bra men jag överlever. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 Kanske Olsberg borde få läsa den här tråden och bilda sig en uppfattning om hur saker och ting utvecklats. Haha 😄 Ja! Jag tror det vore en väldigt bra idé faktiskt! Kan du inte be honom? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 Nu har jag fått igång en konversation med henne. 😄 Hon blev inte rädd av att jag scoutat upp henne iallafall, alltid något. Så får vi se vart det leder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 Memphy... IGEN liksom! 😮 Heeeej! 😄 Helluuuuuuuuuu Dingbats! 🙂 Mickeh: gott så! Då får vi se... spännande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 Memphy... IGEN liksom! 😮 Heeeej! 😄 Ja vet helt sjukt! 😮 Hej! 😄 Va fula smileysarna har blivit. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 Ja vet helt sjukt! 😮 Hej! 😄 Va fula smileysarna har blivit. xD Jäääh superdupermärkligt! Elelr hur.. Fast värst är nog 😕 Den är helt åt helvete! 😠 Jag tycker att det borde finnas en ugglesmiley... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 Ja vet helt sjukt! 😮 Hej! 😄 Va fula smileysarna har blivit. xD De är gjorda av silikon. Jag har fått det bekräftat nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 De är gjorda av silikon. Jag har fått det bekräftat nu. wOOt! 😮 Herregud... Det här är ju..bedrövligt! Nu är jag upprörd... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 Hon blev inte rädd av att jag scoutat upp henne iallafall, alltid något. Borde hon bli rädd för dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 En enkel lösning är ju att alla blockerar vederbörande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 En enkel lösning är ju att alla blockerar vederbörande. Läste "varandra" och var beredd att hålla med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 det funkar det också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 Konatt, krappar. Sov gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 Det bra som har kommit ur det här när det kommer konstiga medlemmar till längsta är att jag får en fin signatur iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 november 2011 Dela Postat 13 november 2011 En enkel lösning är ju att alla blockerar vederbörande. Har du fått din tv och sånt där nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 november 2011 Dela Postat 14 november 2011 Morrn, morrn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 november 2011 Dela Postat 14 november 2011 Har du fått din tv och sånt där nu? Japp 😄 Fördriver tiden fram till fredag med att återspela twilight princess. Senast var tydligen 2008, och jag har glömt en hel massa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 november 2011 Dela Postat 14 november 2011 G'morrn, längstah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 november 2011 Dela Postat 14 november 2011 Borde hon bli rädd för dig? Och därmed blockerar jag dig. Du är obehaglig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 november 2011 Dela Postat 14 november 2011 Japp 😄 Fördriver tiden fram till fredag med att återspela twilight princess. Senast var tydligen 2008, och jag har glömt en hel massa. 😄 Enda anledningen till att jag saknar Nintendo-konsoler är Zelda-spelen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 november 2011 Dela Postat 14 november 2011 G'morrn Nay! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 november 2011 Dela Postat 14 november 2011 Från spelningen i lördags. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 november 2011 Dela Postat 14 november 2011 G'morr CHAE och Nay! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 november 2011 Dela Postat 14 november 2011 Sweet med live-bilder, mickeh! Och där är hon ju... PRS:en! Natalie! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 november 2011 Dela Postat 14 november 2011 Sweet med live-bilder, mickeh! Och där är hon ju... PRS:en! Natalie! 😄 Indeed! 🥰 Läget med dig då? Haft en bra helg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 november 2011 Dela Postat 14 november 2011 Indeed! 🥰 Läget med dig då? Haft en bra helg? Jepp keps! 😄 Har varit en bra helg på många sätt och vis. Vart blixtinkallad häromkvällen för att sätta ljudet på ett ställe har i Viken. Ett ganska skönt stonerband. Kände mig ringrostig på bordet though men det tog inte många minuter förrän det rullade på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts