Jump to content
Annons

The Beatles


aROCKER

Recommended Posts

Hej!

Skulle vilja få hjälp av nån Beatlesintresserad musiker som kan arrangera in stråkar och eventuellt Bachtrumpet eller annat passande.

Helt Ok med midi men det måste vara snygga autentiska ljud.

Jag måste få in filerna ikväll...jag kommer att få sitta och mixa hela natten för imorgonbitti är det deadline vid 08:00

Det är festival i temat göra en låt som saknas på Sgt Pepper skivan!

låten kommer så fort nån pm:ar mig med sin mailadress!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Om det är ok och räcker med midi från någon får du nog räkna med att fixa dem snygga autentiska ljuden själv... 😉

Njae...det räcker med att det är midi-inspelat inte riktiga stråkar och riktig Bachtrumpet.

Den som spelar in måste ha en bra ljudbank...det var det jag menade med midi.

Eller vad löjlig jag är ...fan jag är värd riktiga stråkar, så kom igen nu och anmäl er.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

jag kan skjuta fram dead line till söndag kväll om du tror du blir klar till dess.

Nix, jag hatar dom som skjuter fram deadline...dom ska skjutas!

Vi kör...jag har mig själv att skylla och det är bara att följa spelreglerna...sitter säkert killar som också vill ta en öl och softa men just nu sitter och svär över Paul Mcartneys basspel, hehe!😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag sitter på LA Scoring Strings om det är av intresse, men jag brukar inte lyssna så mkt på Beatles direkt...

Det skulle...in 08:00 imorse, tack ändå

Ursäkta mitt språk igår...vart bara så irriterad, tycker detta forum börjar balla ur.

Det är mycket snack och lite verkstad nu mer än nånsin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...