Jump to content
Annons

Min soundcloud


Rabieshund

Recommended Posts

Tja! Jag lägger ju inte upp så många låtar här på forumet nowadays. En av anledningarna är att jag får många musikuppdrag som tar upp tiden och ett tag gjorde jag nästan bara remixer. Men jag tänkte att om någon här är intresserad av höra vad jag har gjort för musik de senaste månaderna så finns min soundcloud. Använder sidan egentligen som Showcase så det är ett urval av min nyare musik. Stilarna är vääääldigt blandade, mycket elekroniskt, filmmusik och pop.

http://soundcloud.com/mrtnw/sets/music-168

Lyssna gärna! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Blir alltid lika imponerad när jag lyssnar på dina grejer. Oroligt musikaliskt och mycket känsla. Du är grym Martin.

//Fredrik

Link to comment
Dela på andra sajter

Asbra som vanligt...

Gillar din stil när det kommer till att leka med olika ljud.

Föredrar produktioner som "larva" och "time" framför de lite mer film-musikiga kompositionerna.

De känns mer som ditt forum.

EDIT: Inte för att filmmusiken inte är bra... Den är asnajs och imponerar mig en del den med. Men det andra är bättre!

Redigerat av aesh
Link to comment
Dela på andra sajter

I motsats till aesh föredrog jag faktiskt de filmmusikaktiga kompositionerna. Även om det inte riktigt var "min" typ av musik måste jag säga att det var vansinnigt välgjort! Bra jobbat.

Måste förresten säga att SoundClouds funktion för "sets" är vansinnigt bra! Tänk om det hade varit så smidigt för 10 år sedan, när jag började lägga upp musik på nätet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack! De flesta av de mer filmaktiga grejerna, speciellt de korta, är gjorda åt diverse TV-reklamer men inte blivit valda av kunden/reklambyrån så jag har lagt ut dem för lyssning. Låten 'Under the tree' finns dock med i director's cut-versionen av Toyotas nya reklam. Finns att se här: http://www.plan8.se (scrolla ner lite).

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra kompositioner, rätt arr och behaglig mix. Varje gång jag ser dig lägga upp något vet jag att det är bra redan innan jag trycker play. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Sållar mig till skaran av de som låter sig imponeras av dina verk! Grymt bra jobbat gosse och jäklar vad bra dina produktioner låter! *kan du inte lära mig hur man gör 😊 *

Larva och dina remixer är de låter jag direkt låter mig hänföras av. Finns ett par guldkorn blad dina andra alster också och visst far tanken till filmmusik emellanåt. Vackert... 😄

EDIT: Gillar sången på kryddsången! Mycket vackert! 🥰

Redigerat av Implasticyde
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...