Jump to content
Annons

Befordra till artikel


Majken

Recommended Posts

Woah! Jag hittade just knappen "Befordra till artikel" under inläggen. Fan vad grymt, jag fattar inte vad knappen gör dock och är på tok för harig för att testa. Kan jag fakturera för det precis som vanliga studiotexter? I såna fall kan ni se fram mot många långa inlägg från mig framöver.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum semper auctor laoreet. Nulla imperdiet nulla eget justo auctor mollis et a est. Vestibulum lacinia sodales arcu, quis elementum risus mattis et. Nulla sagittis tortor elementum turpis congue sodales. Sed tempor est in quam placerat fermentum. Fusce ut lacus nunc. Donec vel varius urna. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ah, så du menar att alla inte har den och att jag är privilegierad på något sätt? Eller missförstod jag dig nu? Jag var ju forumadmin för en massa år sedan, men Björn ska ha strippat mig på alla fina rättigheter. Så jag borde vara en vanlig användare nu. Om inte så ska jag såklart missbruka min extra makt och befordra alla inlägg jag ser till artiklar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och nu över till någonting helt annat:

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN MAJKEN!

Det är alltså idag, fast egentligen imorgon, men eftersom jag förutsätter att du inte läser inlägget förrän imorgon så skriver jag "idag" eftersom imorgon blir idag för dig när du läser det imorgon typ. Ah, du hajjar?

Även Maj har namnsdag idag (ja, imorgon..du fattar) vilket är lite skumt, att Maj firas i maj, och Julia i februari men Inga i oktober. hmmm...

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt jobb med husbussen!!!

Jag pysslade lite med gamla Scanior för många år sedan (som meck-assistent).

Tack, jag behöver all uppmuntran jag kan få! 😉

Låg på rygg i helgen och borstade fram smörjnipplar med stålborste.

Snyter ren tectyl och gammal olja ur näsan idag, men är glad ändå!

R

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack, jag behöver all uppmuntran jag kan få! 😉

Låg på rygg i helgen och borstade fram smörjnipplar med stålborste.

Snyter ren tectyl och gammal olja ur näsan idag, men är glad ändå!

R

fullkomligt fascinerande läsning om den där bussen....

hinner ni med nånting annat öht? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

fullkomligt fascinerande läsning om den där bussen....

hinner ni med nånting annat öht? 🙂

Hm..nej!

Jodå, skämt åsido.

Det gäller att skaffa sig mer tid. Sova lite mindre sommarhalvåret, och prioritera. Man kan skippa alla usla program som går på tv, som är en stor livstjuv. Det som jag till äventyrs vill se spelar jag in för att se när det passar, och spola reklam om sådan finnes. Jag struntar i att uppdatera facebook varje gång jag ska skita, och jag spelar inte farmville eller angry bird. Försöker också att låta bli att hänga här för mycket, är inne varannan dag och ögnar trådarna och gör någon kommentar.

Sedan har jag upptäckt en annan häftig grej. Jag försöker göra något litet varje dag. Det blir inte mycket gjort per dag, men oj efter en vecka vad det hänt grejjer. Så jobbade vi rätt mycket med köket. En liten pryl per dag satte vi som krav på oss själva att göra. Ibland när vi var trötta kunde det handla om att gå ut i garaget och hämta målarfärg och penslar till nästa dags målning, vilket vi gjorde på fem minuter. Men vi gjorde någonting! Ikväll har det varit korvgrillning med grabbens klass, så ikväll får det räcka med att sätta i en ny tub i smörjsprutan, för att sedan dö lite framför tv'n.

Sedan när det gäller bussen så tycker jag det är lite kul också, sitter på kontor hela dagarna så det är lite skönt att skita ner sig och jobba med händerna ibland, och försöka förstå hur grejjerna hänger ihop och varför. Jag blir så imponerad av kvalitén på allt, den är trots allt snart femtio bast, men allt går att skruva och röra på, det rullar lätt, det låter bra, och det är många genomtänkta och finurliga mekaniska lösningar. (det fanns ju inte så mycket datorstyrt -63)

Men vintrarna så vilar både bussen och jag, och laddar inför kommande sommar.

R

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar konstatera att jag gjort något jag inte borde, då jag snyter svart. :rolleyes:

Ha ha, jo, men det är ett pris man måste betala.

A man got to do what a man got to do!

Dessutom immar ju glasögonen igen om man har mask.. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...