Anne Ahl Postat 15 februari 2011 Dela Postat 15 februari 2011 Så, då har en hittat hit! Jag är en nyfiken tvåbarnsmor som sysslar med det mesta inom musik, som till exempel den här: https://www.studio.se/index.php?showtopic=83511 Kör helst med Cubase, svart te och Libero! Vi ses i trådarna! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 15 februari 2011 Dela Postat 15 februari 2011 välkommen. tänkte på "sommaren med göran" när jag såg ditt namn. finns mycket kul på forumet bla kör vi regelbundet festivaler med olika teman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
madeinroad79 Postat 15 februari 2011 Dela Postat 15 februari 2011 orka .... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Roos Postat 15 februari 2011 Dela Postat 15 februari 2011 Gött, välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anne Ahl Postat 15 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 15 februari 2011 Tack ska ni ha! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 15 februari 2011 Dela Postat 15 februari 2011 tjena fredrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 15 februari 2011 Dela Postat 15 februari 2011 tjena fredrik 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 februari 2011 Dela Postat 15 februari 2011 tjena fredrik ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 15 februari 2011 Dela Postat 15 februari 2011 Hej Anne. Grym låt! Bra knorr i funkbasen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 15 februari 2011 Dela Postat 15 februari 2011 Hej Analen! Jag skrev i Låtkritikdelen istället om låten. Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 15 februari 2011 Dela Postat 15 februari 2011 (redigerat) hej igen, nattvaktaren EDIT; Eller så har jag helt fel, men eftersom att NV undertecknade sig som Anne Ahl, kl. 12.14 i "Pajkastar-tråden" och denna dyker upp kl. 12.32 så chansade jag lite... EDIT2; Litet förtydligande bara... Redigerat 15 februari 2011 av Umemagnus 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 16 februari 2011 Dela Postat 16 februari 2011 Ja vem vet vem hon är.... AF eller nv eller för all del vem som. I värsta fall är det Anne Ahl på riktigt ..... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 16 februari 2011 Dela Postat 16 februari 2011 Det blir inte lätt för nykomlingar framöver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anne Ahl Postat 16 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 16 februari 2011 Hej Anne. Grym låt! Bra knorr i funkbasen. Tack ska du ha Jocke! /Din abab-vakt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
madeinroad79 Postat 16 februari 2011 Dela Postat 16 februari 2011 Tack ska du ha Jocke! /Din abab-vakt ababvakt va f-n e de? 😉 ställningsbyggare trodde ja de höll på med, men du vet nog något som inte jag vet? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 16 februari 2011 Dela Postat 16 februari 2011 ababvakt va f-n e de? 😉 ställningsbyggare trodde ja de höll på med, men du vet nog något som inte jag vet? 😄 Vad menar du med "ställningsbyggare trodde ja de höll på med"? Avsåg du att skriva "ställningsbygge trodde ja de höll på med"? Eller var det rätt med "ställningsbyggare" och i så fall, vadå "Höll på med"? "Höll på", hur då? Jag tror du har fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
madeinroad79 Postat 16 februari 2011 Dela Postat 16 februari 2011 Vad menar du med "ställningsbyggare trodde ja de höll på med"? Avsåg du att skriva "ställningsbygge trodde ja de höll på med"? Eller var det rätt med "ställningsbyggare" och i så fall, vadå "Höll på med"? "Höll på", hur då? Jag tror du har fel. Javisst blev det lite fel: JAG ERKÄNNER MITT FATALA MISSTAG JAG ÄR EN VÄLDIGT DÅLIG MÄNNISKOT 😆 Du har så rätt ja just DU DÄR mitt svenskat suger fettot iblandot 😳 Men ja kan skylla på internettot där jag är helt onsynlig (NOT..he..he..he..) ... HAHAHEHEHOHOH skall ju va : "ställningsbygge trodde ja de höll på med"? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.