Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kult.

BestÀllt Ä klart! :-)

Postat

FrÄn cdon?

Nope, frÄn kÀllan. SHM store.

Postat

NÄgon som har bestÀllt filmen och fÄtt den Àn?

Jag bestÀllde frÄn http://www.swedishhousemafiastore.com/ för över en vecka sedan och har inte fÄtt den pÄ posten...

Är den försenad pĂ„ nĂ„got sĂ€tt?

Jag köpte frÄn CDON igÄr o fÄr vÀl den imorgon kanske. Verkar du som din film skickas frÄn England? Den slÀpptes i mÄndags sÄ dÄ Àr de ju inte sÄ himla konstigt om du inte fÄtt den. Men om ni inte har den nÀsta vecka Àr de nog nÄt som Àr fel..

Postat

FörstÄr inte saken med deras musik förstÄr om dom har lyckats bli kÀnd killen Äker tydligen runt som en Dj pÄ stora arenor och kör dÄ sina lÄt mixar klart att folk tycker det Àr coolt men det Àr ju inte nÄgra mÀster vÀrk. Kan tÀnka mig folk blir lite imponerade för att det Àr bra mixat och mastrat men det Àr vÀl bara skicka sina egna lÄtar för mixning och mastring.

Postat (redigerat)
Kan tÀnka mig folk blir lite imponerade för att det Àr bra mixat och mastrat men det Àr vÀl bara skicka sina egna lÄtar för mixning och mastring.

Gör du det sÄ fÄr vi se om du blir lika stor. Lycka till!

Dom Àr ganska lÄngt frÄn mina favoriter, men jag Àr ganska sÀker pÄ att det krÀvs mer Àn att bara fÄ sina lÄtar bra mixade och mastrade.

Redigerat av Overkill
Postat

Gör du det sÄ fÄr vi se om du blir lika stor. Lycka till!

Dom Àr ganska lÄngt frÄn mina favoriter, men jag Àr ganska sÀker pÄ att det krÀvs mer Àn att bara fÄ sina lÄtar bra mixade och mastrade.

Jag Àr ingen mÀstare men jag Àr sÀker pÄ att flera hÀr pÄ forumet gör minst lika bra musik om inte bÀttre och det tror jag du med hÄller med om.

Postat

Jag Àr ingen mÀstare men jag Àr sÀker pÄ att flera hÀr pÄ forumet gör minst lika bra musik om inte bÀttre och det tror jag du med hÄller med om.

Absolut, men min subjektiva uppfattning Àr knappast representativ för det svenska folket. Och det Àr sÄ mycket mer Àn bara det som spelar roll.

Postat

Det beror ju pÄ hur man definierar "bra musik". NÄgot som dock Àr sÀkert Àr att de Àr extremt framgÄngsrika inom sin genre. Det kan nog ingen sÀga emot. Om vi istÀllet tar samma genre och ser hÀr pÄ forumet sÄ har jag dock svÄrt att hÄlla med dig (om att folk hÀr gör bÀttre musik inom den genren).

• Gilla 1
Postat

+1 Johle

TripMan SHM Àr bland det hetaste just nu pÄ House scenen. Har lyssnat pÄ ganska mycket musik hÀr pÄ forumet(inkl min egen) Ä det ligger ljusÄr frÄn SHM klass , men detta Àr ju heller inte nÄt forum för topp producenter inom House genren i alla fall.

Det rÄder ingen tvekan att grabbarna Àr topp producenter/DJs annars skulle de inte hamnat dÀr de Àr.

Postat

+1 Johle

TripMan SHM Àr bland det hetaste just nu pÄ House scenen. Har lyssnat pÄ ganska mycket musik hÀr pÄ forumet(inkl min egen) Ä det ligger ljusÄr frÄn SHM klass , men detta Àr ju heller inte nÄt forum för topp producenter inom House genren i alla fall.

Det rÄder ingen tvekan att grabbarna Àr topp producenter/DJs annars skulle de inte hamnat dÀr de Àr.

Kan ju vara lite pÄ modet den stilen och vist det Àr bra producerat helt klart sÄ jag fÄr vÀl ge mig lite men i mitt tycke som inte Àr det bÀsta sÄ tycker jag club dance musiken pÄ 90 talet var 99 % bÀttre. Men vet inte om house Àr samma sak som club dance....

Postat

Kan ju vara lite pÄ modet den stilen och vist det Àr bra producerat helt klart sÄ jag fÄr vÀl ge mig lite men i mitt tycke som inte Àr det bÀsta sÄ tycker jag club dance musiken pÄ 90 talet var 99 % bÀttre. Men vet inte om house Àr samma sak som club dance....

NÀ du behöver inte ge dig. Alla har rÀtt till sin Äsikt :-)

Å dĂ„ utövar jag min rĂ€tt genom att inte hĂ„lla med dig dĂ€r. :-)

Tycker det har hÀnt massor i musikutvecklingen i synnerhet pÄ club/dance scenen som mest utgörs av house och trance idag sÄ man kan vÀl sÀga att C/D har utvecklats lite Ät H/T hÄllet. Produktionerna lÄter bÀttre men det kanske saknas bra melodier och musikalitet i det mesta som görs idag.

Gillade oxÄ Club/Dance pÄ 90-talet men gillar dagens bÀttre (kanske för att man lever i nuet).

Postat

Är det nĂ„gon som har koll pĂ„ ifall man BARA kan köpa DVDn i dethĂ€r paketet med skiva,bok,vinyl etc eller om man kan köpa den för sig?

Om du lÀser hÀr sÄ ser du att tyvÀrr inte gÄr att köpa bara DVDn...

Postat

Om du lÀser hÀr sÄ ser du att tyvÀrr inte gÄr att köpa bara DVDn...

SÄ jÀvla tramsigt, vet att sjukt mÄnga klagat pÄ att de mÄste köpa en hel samling lÄtar (som mÄnga redan har) för att fÄ tag pÄ DVDn nÀr det Àr allt dom vill ha

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.