Jump to content
Annons

Recommended Posts

Byggde som bäst.. skulle ta bort en sidechainkompressor och får ett felmeddelande. ok...tänker jag. Bäst att spara.

Det gick desvärre inte.. ah va fan tänkte jag. Jag sparade ju för inte så länge sen.

Stänger ner FL studio och startar om det. Försöker ladda min nya låt, men den e korrupt och vägrar laddas... FAN.

Hur löser man detta problem då??

Är det helt jävla kört nu eller? Blir så förbannad. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

om du sparat över den finns det fortfarande en backup tills du sparat igen om jag inte missminner mig. FL har alldrig krashat för mig så jag har alldrig behövt tänka på backup och sånt, men jag har sett en backup folder och läst en text fil, fast de va ett tag sen

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns nätan absolut inte nånting du kan göra åt problemet.. tyvärr.. har försökt 1000 olika grejjer...

Japp.. som det stod ovan, om du har väldigt tur kan låten fortfarande vara sparad i backup.flp

Du kan även pröva det på annan version av fl studio osv, men det borde inte hjälpa så mkt.

Jag har prövat köra backup program för flp filer också... men det hjälpte inte.

Att flp krashar ibland är ett relativt känt problem och det finns ingen bra lösning. Det ryktas om att det ända sättet att fixa problemet skulle vara att skicka in filen till imege line ( om filen fortfarande har kvar storleken, vid vissa korruptioner raderas hela innehållet och filen är helt oåterhämtbar )

Det finns litet hopp men tyvärr var jag själv tvungen att ge upp projectet 😄

Redigerat av Barden
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...