Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons

Kom hem nu. 🤪

Var på födelsedagsfest och sedan ute på Rockbaren. Fan va jag söp. xD

Efter det drog vi till donken, och vem e det inte som går förbi mig och vi ser varandra, jo, hon från våningen under mig!!! 🤪😊🥰

Så jag och min bästa polare som oxå bor här gick me henne gick länge till stationen och åkte hem tillsammans, 🥰 vi hade jättekul faktiskt. xD

Men fick ändå en känsla av att det aldrig kommer bli vi. 🙁 Men vill som sagt ändå bli vän me henne. 🥰☺️

Fan va emotionell jag är då.

GHUHU! xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! Vi hade spelning, jävla massa trubbel i början. Blev bra sen dock. Sen kom en av reccarna från min faddergrupp och var på som fan, slutade med att hon höll min hand och verkligen ville. När vi var och käka sa hon typ "jag är inte här för att äta". Fan vad jobbigt det blev ändå. Vill ju ingenting men hur fan hanterar man det liksom. blöäää

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! Vi hade spelning, jävla massa trubbel i början. Blev bra sen dock. Sen kom en av reccarna från min faddergrupp och var på som fan, slutade med att hon höll min hand och verkligen ville. När vi var och käka sa hon typ "jag är inte här för att äta". Fan vad jobbigt det blev ändå. Vill ju ingenting men hur fan hanterar man det liksom. blöäää

Men öähhh!!! Iiiihh!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! Vi hade spelning, jävla massa trubbel i början. Blev bra sen dock. Sen kom en av reccarna från min faddergrupp och var på som fan, slutade med att hon höll min hand och verkligen ville. När vi var och käka sa hon typ "jag är inte här för att äta". Fan vad jobbigt det blev ändå. Vill ju ingenting men hur fan hanterar man det liksom. blöäää

Du skulle ha frågat om hon var där för att skita!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom hem nu. 🤪

Var på födelsedagsfest och sedan ute på Rockbaren. Fan va jag söp. xD

Efter det drog vi till donken, och vem e det inte som går förbi mig och vi ser varandra, jo, hon från våningen under mig!!! 🤪😊🥰

Så jag och min bästa polare som oxå bor här gick me henne gick länge till stationen och åkte hem tillsammans, 🥰 vi hade jättekul faktiskt. xD

Men fick ändå en känsla av att det aldrig kommer bli vi. 🙁 Men vill som sagt ändå bli vän me henne. 🥰☺️

Fan va emotionell jag är då.

GHUHU! xD

Vart åkte ni med tåg? 😲😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kör Neil Young-stilen. Sätt på förstärkaren svaja med kroppen som f*n i alla möjliga vinklar men glöm ändå allt vad kompression heter. Hitta bara recordknappen, det är allt.

Sidechaining? Render? Dithering? Bouncing? Midi?

Nä...

vad spelar du in på? en bandspelare?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...