Jump to content
Annons

Gud Hatar Sverige


Tokas

Recommended Posts

Annons
  • 2 veckor senare...
maxmaxmax (oregistrerad)

"- NI ÄR ALLA små stinkande droppar ur djävulens penis, dundrar Phelps i sin predikan mot bögar och svenskar."

Den var rätt fin, annars.

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Javisst.

Men visst är det skönt att Erik Hofstein har hittat något annat att bry sig om?

Det räckte tydligen inte att trakassera Studio Forumet, nej HELA SVERIGE ska man jävlas med!

Förtala inte mig! Tycker du skall vara mer försiktig hur du skriver. Folk kan tro jag skrivit denna hemska sida!

Jag hittar inte på lögner om dig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)

Fy fan!

Hur kan ni var så låga att förknipppa mig en sådan här sida! Jag tycker det helt sjukt. Det här gör mig illamående hur ni kan göra såhär. Ni smutsar ner mitt namn. Det fruktansvärt beetende en del medlemmar har på det här forumet!

Mvh,

Erik

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan!

Hur kan ni var så låga att förknipppa mig en sådan här sida! Jag tycker det helt sjukt. Det här gör mig illamående hur ni kan göra såhär. Ni smutsar ner mitt namn. Det fruktansvärt beetende en del medlemmar har på det här forumet!

Mvh,

Erik

lugn erik.. det är knappast något som seriöst tror att du gjort sidan.. dessutom är det här ett internet forum.. rätt många blir ganska repektlösa när dom kan gömma sig bakom en dator.. du får inte ta något personligt..

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan!

Hur kan ni var så låga att förknipppa mig en sådan här sida! Jag tycker det helt sjukt. Det här gör mig illamående hur ni kan göra såhär. Ni smutsar ner mitt namn. Det fruktansvärt beetende en del medlemmar har på det här forumet!

Mvh,

Erik

lugn erik.. det är knappast något som seriöst tror att du gjort sidan.. dessutom är det här ett internet forum.. rätt många blir ganska repektlösa när dom kan gömma sig bakom en dator.. du får inte ta något personligt..

Håller med. Känner ni alla som hoppar på vår aggressive vän honom personligen eller? Annars ser jag ingen anledning att dissa honom på något sätt. Trist 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...