Jump to content
Annons

Gud Hatar Sverige


Tokas

Recommended Posts

Annons
Danny Cort (oregistrerad)

Javisst.

Men visst är det skönt att Erik Hofstein har hittat något annat att bry sig om?

Det räckte tydligen inte att trakassera Studio Forumet, nej HELA SVERIGE ska man jävlas med!

Link to comment
Dela på andra sajter

God Almighty lays out the curses He will bring upon any nation that fails to keep His commandments, and the culmination of those curses is that you will eat your children (Deut. 28:53)!!! You will be so sore pressed that you won't share their flesh with your husbands and wives, your neighbors and friends! You will hover over them like the beasts that you are!

"utdrag ur God hates America"

Såg för övrigt att Gud tydligen hatar Canada också. Snart ångrar han väl att han skapade hela skiten verkar det som 🙂

Om du är riktigt mentalsjuk, tänk dig Helge Fossmo i kvadrat. 😳 Du har en ofattbar mängd dårar omkring dig, tänk dig Knutby gånger triljoner. :rolleyes: Du har dessutom tillgång till en Internetuppkoppling, då spelar det ingen roll vad du har för förvirrade idéer om din värld runtomkring, några dårar kommer alltid att nicka instämmande. Lyckligtvis är "GodHatesSweden" ingen Amerikans officiell hållning gentemot Sverige utan en allmänt förvirrad människas babbel. Alternativt några studenter som efter några budweiser kläckt en festlig idé, som väckt en del uppmärksamhet världen över.

Vilket jobb de lagt ner på sin cyber-ondska. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

captain nemo (oregistrerad)

Jaa - herregud. Tänk vad lite hederlig gammal inavel kan ställa till med. Snart är väl upphovsmannen justitieminister i Bushadministrationen...

//nemo

Link to comment
Dela på andra sajter

Bjömpa (oregistrerad)
Javisst.

Men visst är det skönt att Erik Hofstein har hittat något annat att bry sig om?

Det räckte tydligen inte att trakassera Studio Forumet, nej HELA SVERIGE ska man jävlas med!

Vadå erik hofstein!??? 🙂

Har han nått med det där å göra!????

Link to comment
Dela på andra sajter

Javisst.

Men visst är det skönt att Erik Hofstein har hittat något annat att bry sig om?

Det räckte tydligen inte att trakassera Studio Forumet, nej HELA SVERIGE ska man jävlas med!

Vadå erik hofstein!??? 🙂

Har han nått med det där å göra!????

Vart håller han hus nu förresten? Skaffade för många ovänner? =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyckligtvis är "GodHatesSweden" ingen Amerikans officiell hållning gentemot Sverige utan en allmänt förvirrad människas babbel.

"Either are you with us or aginst us"

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)

Hur 17 ska jänkarna bli då? Deras president ser sig ju kallad av Gud och bibelhögern tror att de är Guds utvalda folk (Judar? Vad är det?).

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja. Vad ska man säga. Idioter finns det ju gott om. Men idioter som har någon form av maktställning blir bara fler. Känner att jag är tacksam över att jag bara har ~30 år kvar att leva. Det verkar "barka" åt Helvete.

Redigerat av mickel
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur 17 ska jänkarna bli då? Deras president ser sig ju kallad av Gud och bibelhögern tror att de är Guds utvalda folk (Judar? Vad är det?).

nu blandar du ihop kristna och judar... När man talar om den kristna högern i USA menar man oftast de kristna. (eftersom det är det som Jojje Bush är)

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför kan itne alla bara fatta att var och en får tro och tycka som de vill? Nej nej givetvis måste man försöka tvinga på alla andra sin "fantastiska" religion (må det vara kirstendom, judendom elelr islam)

Jo. Men får man ha en åsikt då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför kan itne alla bara fatta att var och en får tro och tycka som de vill? Nej nej givetvis måste man försöka tvinga på alla andra sin "fantastiska" religion (må det vara kirstendom, judendom elelr islam)

Jo. Men får man ha en åsikt då?

hmm jag fattar itne riktigt vart du vill komma? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)
Hur 17 ska jänkarna bli då? Deras president ser sig ju kallad av Gud och bibelhögern tror att de är Guds utvalda folk (Judar? Vad är det?).

nu blandar du ihop kristna och judar... När man talar om den kristna högern i USA menar man oftast de kristna. (eftersom det är det som Jojje Bush är)

Nejdå. Jag blandar inte ihop någonting. Tror att du missförstod mig.

Guds utvalda folk är judarna (israeliterna) enligt gamla testamentet. Vissa ur bibelhögern i staterna som tillhör diverse kristna frikyrkor ser sig själva som guds utvalda folk. Alltså har de på något sätt vänt på alltsammans och berövat judarna deras privilegium.

Vad Gud tycker om det hela vet vi inte.

Redigerat av equinoxe
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad gud tycker om det hela ? hehe , jag gick ur svenska kyrkan och kunde inte låta bli att oombedd skriva en liten förklaring på ansökan , i stil med såhär : Det faller mig ohållbart att avsätta ca 1% av min sammanlagda årsinkomst åt ett bolag som är en av världens mest likvida , som har som enda affärside´att kollektivansluta medlemmar vid födseln , och där man inte ens vet var högste VD:n håller hus men samtidigt vidmakthåller att han är allstädes . 😆

Nä.allvarligt nu : Den kristna högern är av samma kaliber som vissa delar av Islam. Vi har att göra med människor som är bokstavstrogna varsitt guds ord. Och de är fascister innerst inne.

Redigerat av Kill All Autotuner
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad gud tycker om det hela ? hehe , jag gick ur svenska kyrkan och kunde inte låta bli att oombedd skriva en liten förklaring på ansökan , i stil med såhär : Det faller mig ohållbart att avsätta ca 1% av min sammanlagda årsinkomst åt ett bolag som är en av världens mest likvida , som har som enda affärside´att kollektivansluta medlemmar vid födseln , och där man inte ens vet var högste VD:n håller hus men samtidigt vidmakthåller att han är allstädes . 😆

😄😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför kan itne alla bara fatta att var och en får tro och tycka som de vill? Nej nej givetvis måste man försöka tvinga på alla andra sin "fantastiska" religion (må det vara kirstendom, judendom elelr islam)

Jo. Men får man ha en åsikt då?

hmm jag fattar itne riktigt vart du vill komma? 😉

Jaså. itne det? 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför kan itne alla bara fatta att var och en får tro och tycka som de vill? Nej nej givetvis måste man försöka tvinga på alla andra sin "fantastiska" religion (må det vara kirstendom, judendom elelr islam)

Det verkar inte handla om religion. Snarare missuppfattning om vad religion är. Gud hatar väl inte människan; då ligger vi nog risigt till

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte annat än att hålla med Kill All Autotuner här. Mer träffande beskrivning finns inte.

Ang dom här nöten i Dixies (usa) så kan dom säga va faen dom vill. Det är en stor pöl som skiljer oss åt så varför bry sig om dom?

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)
Vad gud tycker om det hela ? hehe , jag gick ur svenska kyrkan och kunde inte låta bli att oombedd skriva en liten förklaring på ansökan , i stil med såhär : Det faller mig ohållbart att avsätta ca 1% av min sammanlagda årsinkomst åt ett bolag som är en av världens mest likvida , som har som enda affärside´att kollektivansluta medlemmar vid födseln , och där man inte ens vet var högste VD:n håller hus men samtidigt vidmakthåller att han är allstädes . 😆

😆😆😉

I Sverige har vi dock samtidigt konstiga tendenser att bli jojo-religiösa. I den grå vardagen är gudstro och kyrka något som förknippas med förtryck och hokuspokus. "Om Gud finns så borde man ha bevis för det" är ett ganska nött argument mot gudstro.

Många menar att Gud ersatts med tron på vetenskapen eller Mammon.

Men så inträffar en katastrof liknande den i sydotsasien eller Estonia och helt plötsligt låter vi den religion vi normalt baktalar få en plats i våra liv. Guds avsikt med med det inträffade kan ifrågasättas i vardagstal samtidigt som regering och kungahus håller minnesgudstjänster i TV-kanalerna. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...