Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Vilka folk förresten? Mongolerna och koreanerna?
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 jag säger kvarg. låter mer manligt än kesella. "Tja. Här sitter jag och äter kvarg" utstrålar något mer testosteron än "Men heeeej, jag har gjort en supernajs måltid av kesella!" 😛 Låter mer som "här sitter och jag blandar upp havregryn i mina sura uppstötningar på burk".
Fidden Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Vilka folk förresten? Mongolerna och koreanerna? nej, hur de säger det har jag ingen aning om. koreanerna kanske säger det typ arollah ablehds
Fidden Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 konstig stavning det blev, kändes mer som arabiska när det kom i textform. byter koreaner till afghaner.
Fidden Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Låter mer som "här sitter och jag blandar upp havregryn i mina sura uppstötningar på burk". Ja, precis. Manligt. ☺️
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 konstig stavning det blev, kändes mer som arabiska när det kom i textform. byter koreaner till afghaner. Fast de pratar persiska och pashto.
Fidden Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 så nu är det plötsligt noga att kalla saker för dess rätta namn plötsligt? Kan du vara lite konsekvent om man får be!
Fidden Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 nu får jag en 1:a i betyg, för jag råkade skriva plötsligt två gånger i samma mening.
Linus Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Fast man säger ju keso och kesella. Annars är man tönt. Visst, och Coca Cola om alla varianter av Cola från olika tillverkare.
Fidden Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 fast det stämmer ju, beställer man en coca cola, får man ibland pepsi eller vadfan som helst.
Linus Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Vem glömde mitt paraply i kassan när jag handlade på IKEA? För det kan väl inte ha varit jag? 😱
Linus Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Vem glömde mitt paraply i kassan när jag handlade på IKEA? För det kan väl inte ha varit jag? 😱 Fast viktigare fråga: Vem stal det? 😠
Krokodil Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 om typ 7 timmar dör lunarstorm. and nothing of value was lost
Recommended Posts